Aviva24.pl to pierwszy na polskim rynku tak prosty i dostępny serwis do inwestowania online. Jego atutem jest przyjazny i maksymalnie uproszczony język. Dzięki temu zdobycie przez podstawowej wiedzy na temat inwestowania w fundusze i podjęcie świadomej decyzji jest dużo prostsze.
Start platformy Aviva24.pl jest wspierany kampanią reklamową prowadzoną w telewizji i internecie. Głównym bohaterem spotów jest Tłumacz Języka Finansowego, który pomaga klientom stawiającym pierwsze kroki w świecie funduszy inwestycyjnych zrozumieć terminy branżowe.
Zobacz również
Spoty dostępne są na profilu Aviva Polska na YouTube.
Szukaliśmy prostego motywu podkreślającego myśl przewodnią – że o inwestycjach mówimy językiem, który każdy rozumie i może samodzielnie podjąć decyzję. Stąd postać tłumacza języka finansowego przekładającego inwestycyjny żargon na język zrozumiały dla klientów oszczędzających dotychczas na lokatach bankowych. To kolejna kampania Avivy, której koncepcję strategiczną wypracowaliśmy wewnętrznie – mówi Iwona Czech, senior brand manager w Avivie.
Kampanii promocyjnej towarzyszy loteria, w której do wygrania jest 5 samochodów hybrydowych Toyota C-HR oraz 50 iPhonów X. Wystarczy zainwestować 1000 zł poprzez Aviva24.pl i zarejestrować udział w loterii. Każde wpłacone 1000 zł to jeden los. Loteria trwa od 26 lutego do 1 czerwca br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Koncepcję strategiczną serwisu Aviva24.pl opracowała wewnętrznie Aviva, za koncepcję kreatywną odpowiada Young&Rubicam. Spoty reklamowe przygotował dom produkcyjny Papaya Films, a zakup mediów zrealizował Blue449. Wsparcie w zakresie PR zapewnia agencja ZOOM bsc.
Słuchaj podcastu NowyMarketing