Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

AVON i Women Startup Competition łączą siły i razem wspierają kobiety

AVON podejmuje kolejne działanie na rzecz poprawy sytuacji kobiet i dziewcząt w Polsce, nawiązując współpracę z Women Startup Competition. Obie marki będą wspierać, nagradzać i inspirować nowe pokolenie przedsiębiorczych kobiet.
O autorze
1 min czytania 2019-09-24

W Europie kobiece startupy to mniej niż 27% wszystkich z nich, a wśród inwestorów kobiety zajmują zaledwie 7%. Wyraźna różnica między płacami kobiet i mężczyzn wynosi 23%, a aż 52% kobiet nie posiada środków, które umożliwiłyby im założenie własnego biznesu. Z tych powodów AVON jeszcze bardziej pragnie wesprzeć kobiety. Rozpoczęcie współpracy z Women Startup Competition ma na celu podwyższenie ich samoświadomości i ułatwienie im rozwoju własnego biznesu.

W ramach współpracy AVON będzie koordynować działania firm w segmencie beauty. Marka zapewni nie tylko wsparcie finansowe, ale również rzetelną opinię, pomoc w sprawdzaniu aplikacji, a także zaopiniuje i oceni uczestników ubiegających się o nagrodę. Dla zwycięzców przeprowadzony zostanie specjalny program mentorski w ramach Innovation Incubator. Działania te będą miały na celu wsparcie w rozwoju biznesowym, rozszerzenie potencjału danej marki, a także będą idealną okazją do budowania relacji i dalszej, długofalowej współpracy.

Dzięki milionom Ambasadorek Piękna na całym świecie, AVON od lat wspiera kobiety na drodze do ich samorealizacji. Daje im możliwość pracy na własnych zasadach i warunkach oraz angażuje się na wielu innych płaszczyznach. Poprzez swoje działania i inicjatywy w ramach programu stand4her AVON pomaga ofiarom przemocy domowej, zwiększa dostępność badań USG piersi i promuje profilaktykę w walce z rakiem, podnosząc tym samym komfort, bezpieczeństwo i standard życia kobiet w Polsce. AVON stara się również motywować i inspirować je do działania, pokazując im, że każda jest niesamowita na swój własny, wyjątkowy sposób.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Women Startup Competition jest organizacją typu non-profit założoną, aby inspirować, edukować i jednoczyć kobiety z całego świata, które wkraczają na rynek biznesu. Jak wskazują badania, założenie własnej firmy dalej stanowi większe wyzwanie dla kobiet. Women Startup Competition od pięciu lat przeprowadza serię konkursów w krajach europejskich. Pozwalają one raczkującym firmom prowadzonym przez kobiety na zbudowanie szerokiej sieci kontaktów, rozpoznawalność na rynku, jak również wsparcie mentoringowe, weryfikację swoich pomysłów i nawiązanie współpracy z innymi startupami. W ciągu ostatnich pięciu lat Woman Startup Competition zrzeszyło 750 przedsiębiorstw założonych przez reprezentantki z dziesięciu różnych krajów. Obie marki stawiają sobie za cel, aby do 2020 roku projekt stał się przedsięwzięciem globalnym.

Solidaryzacja kobiet i wspieranie ich przedsiębiorczości od lat przyświeca firmie AVON. Dlatego współpraca z Women Startup Competition, a tym samym poprawa sytuacji kobiet na rynku pracy stanowi kolejny, niezwykle istotny krok dla marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Rekrutacja do programu Woman Startup powered by AVON potrwa do 1 października 2019r.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zgłoszenia można wysyłać poprzez stronę. Finał polskiej edycji odbędzie się 10 października.