Dominika Wieczorek pierwsze szlaki zawodowe przecierała jako Planner w firmie Groupon, gdzie zajmowała się planowaniem ofert i maksymalizacją wyniku finansowego regionu północnej Polski. Kolejne 5-lat doświadczenia zdobywała w Firmie OMD Media Direction, gdzie na stanowisku Plannera odpowiadała za kampanie online dla takich klientów jak Polkomtel, Sony Computer Entertainment czy Citroen. Dominika jest absolwentką SGH na kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne.
Z SalesTube (spółką należącą do Group One) jest związana od września 2015 roku. Do tej pory jako Affiliate Manager odpowiadała za działania performance i koordynowała prace zespołu prowadzącego kampanie afiliacyjne dla większości klientów spółki m.in. Idea Bank, Axa, Castorama oraz Netia. Od marca awansowała na stanowisko Head of Business Development.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Ten awans to przypieczętowanie ostatniego półrocza, podczas którego Dominika i jej zespół z sukcesem optymalizowali działania performance dla naszych Klientów, a także pozyskiwali nowe budżety. Jako Head of Business Development Dominika będzie łączyła rozwój biznesu z naciskiem na e-commerce oraz zarządzanie zespołem performance w sieci afiliacyjnej SalesTube. Szeroka wiedza w zakresie digital marketingu, partnerskie relacje z Klientami oraz bardzo wysoko oceniane przez zespół umiejętności managerskie Dominiki, są tym, co dla mnie definiuje idealnego szefa zespołu – powiedziała Joanna Czekaj, Managing Director SalesTube.