Jako lider działu analityki odpowiedzialna jest za wyznaczanie kierunku rozwoju. Ponadto zajmuje się kompleksowym badaniem stron WWW, ich przygotowaniem do działań na polu SEO/SEM oraz UX, a także opracowywaniem strategii rozwoju serwisów i wdrażaniem technologii marketingowych, w tym marketing automation.
Według Kańczuk analityka to nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim umiejętność rozumienia sposobu myślenia użytkownika. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako projekt manager, specjalista do spraw marketingu i sprzedaży, a także manager w branży e-commerce. Realizowała działania m.in. dla: Samsung Polska, Royal Canin, Castrol, MobileMed, Zero Gravity i Robert Kupisz.
Zobacz również
Prywatnie jest wielbicielką kuchni wegetariańskiej i miłośniczką aktywnego trybu życia. Pasję do sportu realizuje grając w squasha, jeżdżąc na rowerze crossowym oraz uczestnicząc w treningach TRX.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]