Do tej pory Asia z ramienia działu strategii przygotowywała projekty związane ze strategią marek VW FS, kampanie wizerunkowe, sprzedażowe i edukacyjne, działania lead nurturing, a także nadzorowała działania social mediowe – tworzenie strategii obecności i budowy contentu.
Awans Asi to nie tylko docenienie jej doświadczenia i zaangażowania w pracę – mówi Kacper Skocki, chief operating officer w V&P. To realizacja sposobu działania V&P, gdzie wszystkie działania wynikają z przemyślanej i jasno określonej strategii.
Zobacz również
Do zadań Joanny należeć będzie liderowanie zespołowi składającemu się z przedstawicieli działów: client service, digital oraz social media.
Tak jak dotychczas Joanna będzie również odpowiedzialna za planowanie strategiczne dla wszystkich marek Volkswagen Financial Services. Zmiana ta pozwoli jeszcze lepiej kontrolować realizację celów oraz budżetu marki.
Joanna Augustyniak pracuje w marketingu od ponad 9 lat. Do zespołu V&P dołączyła w 2020 roku, obejmując stanowisko Senior Strategy Planner dla marek VWFS. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako Brand Manager marki Semilac, czy Head działu Digital & E-commerce w NIVEA. W 2021 roku uzyskała certyfikat Dimaq Professional. Charakteryzuje się holistycznym podejściem w tworzeniu strategii marek.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Awans Asi to kolejny przykład na wewnętrzne awanse V&P, zgodnie z wartościami grupy VISION &PEOPLE.
Słuchaj podcastu NowyMarketing