Awans w strukturach LOWE WARSAW

Agencja LOWE Warsaw (Mullen Lowe Group) rozbudowuje dział dedykowany usługom BTL i shopper marketingowi. Na jego czele stanął Paweł Ostrowski, który objął stanowisko Head of BTL.
O autorze
1 min czytania 2015-11-12

Awans jest wynikiem konsekwentnego wdrażania strategii rozwoju agencji, skupiającej się na interdyscyplinarnym podejściu do projektów komunikacyjnych.

Paweł Ostrowski, jako Head of BTL, będzie odpowiedzialny za organizację i zarządzanie pracą pięcioosobowego zespołu kreacji BTL, obsługującego kluczowych klientów. Pod jego opiekę trafią między innymi takie marki jak: WARTA, Pernod Ricard, OdiDo, oraz Ferrero.

– Awans Pawła jest efektem dynamicznego rozwoju Agencji i większej niż dotychczas, ilości projektów BTL-owych. Jego doświadczenie i wiedza w tym zakresie są niezwykle cenne w tworzeniu projektów, które często wykraczają poza standardowe rozumienie zadań BTL – wyjaśnia Kinga Grzelewska, dyrektor zarządzająca LOWE Warsaw i dodaje: – Zauważyliśmy, że coraz częściej Big Idea w rozumieniu ATL-owym jest tylko punktem wyjścia do dalszego działania.

Paweł Ostrowski jest związany z LOWE WARSAW od 2008 roku. Ostatnio piastował stanowisko Senior art. Directora.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj