W agencji dgitalowej Reprise, należącej do IPG Mediabrands, awansowali Paweł Sikora, Aleksander Mroczek i Karolina Kusy. W strukturach agencji powstały dwa nowe zespoły: performance strategy, którym kieruje Aleksander Mroczek, oraz social commerce utworzony w ramach działu e-commerce, zarządzanego przez Michała Kwapisza.
Paweł Sikora, który wcześniej pełnił rolę head of SEO, awansował na stanowisko SEO director. Odpowiada za zarządzanie zespołem specjalistów realizujących działania z obszaru SEO dla klientów bezpośrednich Reprise oraz klientów Initiative i UM (agencji mediowych grupy IPG Mediabrands) w Polsce i w regionie EMEA, m.in. dla Nestlé, Dyson i LEGO. Do jego zadań należy również rozbudowywanie oferty SEO o nowe produkty i usługi, a także dalszy rozwój kompetencji zespołu. Sikora jest ekspertem z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarze SEO. Z Reprise jest związany od 2016 roku.
Zobacz również
W Reprise powstał zespół performance strategy, a na jego czele stanął Aleksander Mroczek, który awansował na stanowisko performance strategy directora. W nowej roli Mroczek odpowiada za tworzenie skutecznych strategii działań performance dla klientów agencji w Polsce i regionie EMEA. Z Reprise jest związany od 2018 r., wcześniej odpowiadał za obszar biddable media. Ma ponad 10 letnie doświadczenie w branży digital i umiejętności potwierdzone wieloma certyfikatami, również trenerskimi, np. Individual Certified Google Marketing Platforms Trainer, Meta Certified Lead Trainer.
W zespole performance strategy awansowała również Karolina Kusy, a Michał Kwapisz rozszerzył zakres swoich zadań i zarządza nowo utworzonym zespołem social commerce.
Karolina Kusy awansowała na stanowisko head of SEM i zarządza obecnie dwudziestoosobowym zespołem realizującym projekty dla klientów w Polsce i regionie EMEA, również w ramach regionalnych hubów obsługujących m.in. LEGO, Johnson & Johnson, Dyson, Europejski Fundusz Leasingowy czy Dr.Schar. Kusy jest ekspertką w obszarze biddable media, z 15 letnim doświadczeniem w branży mediowej. Od ponad 12 lat jest związana z Reprise. W ostatnich latach odpowiadała za koordynację pracy regionalnych hubów realizujących działania z zakresu biddable media m.in. dla 3M, LEGO i Johnson & Johnson w regionie EMEA.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Michał Kwapisz, head of e-commerce, poszerzył obszar swojej odpowiedzialności – w strukturze zespołu eCommerce, którym kieruje, powstał zespół social commerce, łączący kompetencje paid social i commerce, i wykorzystujący synergię działań w tych obszarach by wspierać sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem mediów społecznościowych. Wśród klientów, dla których pracuje jego zespół są Carlsberg, Nestlé, Amazon, Colian, Mattel i GoodMills.
Słuchaj podcastu NowyMarketing