Magdalena Dymek jest związana z agencją Triple PR od ponad sześciu lat. Od 2016 pełni funkcję PR managera. Zarządza działem specjalizującym się w projektach łączących aspekt biznesowy z lifestylowym. Na co dzień odpowiada za tworzenie i realizację kompleksowych strategii PR dla klientów z sektora real estate i interior design. Posiada doświadczenie w obsłudze klientów działających na rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych, a także z zakresu sektora BPO/SSC. W jej portfolio jej znalazły się między innymi Grupa Pro Progressio, zrzeszająca liderów z branży nowoczesnych usług dla biznesu, Forbis Group, Kompania Domowa, Polska Grupa Porcelanowa czy sieć sklepów Tchibo. Obecnie odpowiada przy wsparciu zespołu za kompleksową obsługę m.in. Cushman & Wakefield Polska oraz Galerii Łomianki.
Aneta Gałka swoją karierę w Triple PR rozpoczęła w 2017 roku. Od samego początku była odpowiedzialna za komunikację B2B. Wcześniej była związana z branżą reklamową. Obecnie zajmuje się obsługą dużych organizacji w zakresie tworzenia i wdrażania kompleksowych strategii PR. Ważnymi obszarami jej doświadczenia jest również budowanie eksperckiego wizerunku klientów. W portfolio posiada firmy z sektora finansowego (m.in. Bibby Financial Services, Tavex,), marketingowego (m.in. Codemedia, Global Shopper Marketing, AdNext), inżynieryjno-konsultingowego (Multiconsult Polska, ILF Consulting Engineers Polska) oraz ochrony danych osobowych (ODO 24).