Małgorzata Dajczer – z branżą reklamową związana od 8 lat, w VMLY&R od 2018 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach &Sons Strategy Consultants, McCann Worldgroup, DDB&tribal, PZL oraz Leo Burnett, pracując dla takich klientów i marek jak L’Oreal Paris, Coca-Cola, Wyborowa, Bank Pekao SA, Aviva, PZU, Żywiec, Alior Bank, Tesco, Nestle. Jako strategy group head odpowiada za nadzór oraz merytoryczne i menadżerskie wsparcie zespołów strategicznych agencji VMLY&R. Będzie również kontynuowała pracę dla dotychczasowych klientów – projekty na poziomie regionalnym dla marek: Cheetos, Activia, Danone Core, Danonino. Ponadto, jest odpowiedzialna za strategiczny leadership i wsparcie merytoryczne całej grupy Danone – Dairy i Water, PepsiCo, IKEA oraz GSK.
Na swoim koncie ma pracę przy Projekcie 30/90 dla Wyborowej, który został nagrodzony 4 srebrnymi nagrodami KTR oraz 2 statuetkami MIXX Awards. Odpowiada również za strategiczną część nagrodzonej 6 statuetkami KTR oraz brązowym Effie kampanii „Niestraszki” dla PZU. Dwukrotnie była prelegentką Kongresu Badaczy Rynku i Opinii organizowanym przez PTBRiO. Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz Projektowanie Graficzne na Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Prywatnie entuzjastka warszawskiej Hali Mirowskiej. Zarówno na poziomie społecznym i estetycznym, który opisała w zaprojektowanym przez siebie fun zinie – „Bruk”. Z poziomu gastronomii poleca Budkę Wodza nr 17 dla łaknących kulinarnych eksperymentów.
Zobacz również
Łukasz Tarnowski – w VMLY&R od prawie 7 lat. Z branżą reklamową związany od 2011 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w głównym biurze VMLY&R w Kansas City oraz w agencji McCann Worldgroup. W tym czasie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych dla takich klientów jak L’Oreal Paris, Garnier, Maybelline, Mastercard, Electrolux, Heyah, EB, Żywiec, T-Mobile, Specjal, Lidl, mBank, Żywiec Zdrój, Nutricia, 3M, IKEA, Lay’s, XL Energy Drink, Ford, NAPA, Launchcode, Purdy czy Minwax. Na nowo objętym stanowisku odpowiada za nadzór strategiczny grup klienckich, m.in. Pernod Ricard, T-Mobile, Grupa Żywiec oraz strategiczny leadership przy przetargach oraz projektach dla nowych klientów agencji.
Ma na swoim koncie pracę przy projektach nagradzanych na konkursach branżowych takich jak Effie, KTR czy Innovation. Trzykrotnie był prelegentem Kongresu Badaczy Rynku i Opinii, na którym otrzymał Nagrodę Publiczności za wystąpienie na XVII edycji wydarzenia, za prezentację „Failcore: o tym, jak porażka spotyka się z sukcesem i uznaniem”. Rok później został zaproszony do Rady Programowej kolejnego wydarzenia, gdzie współodpowiadał za sformułowanie tematu przewodniego kongresu oraz dobór prelegentów. Brał udział w Konferencji BGŻ: Stół 2020: Biznes dobrze wyserwowany, gdzie prowadził panel na temat trendów biznesu żywieniowego. Ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie SWPS. Jest jednym z założycieli Króliczej Nory – eksperckiej sieci twórców i interpretatorów młodej kultury. W Dużym Formacie można przeczytać wywiad, w którym mówił o ówczesnej sytuacji kultury młodego pokolenia. Zapytany o zainteresowania odpowiada: „Wszystko, co nie jest piłką nożną”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach