Adrian Zwierzyński został senior art directorem, a Kamil Kuć, z którym pracuje w teamie – senior copywriterem. Zwierzyński w agencji pracuje od dwóch, a w branży od 10 lat. Ma na swoim koncie złoty miecz w designie w KTR oraz srebrne Effie. Kamil Kuć pracuje w 180heartbeats od blisko roku, a w reklamie od ponad dekady. Razem w teamie współpracują od lutego 2020. W tym czasie stworzyli kreacje dla Google, Huawei i Otodom. Są także pomysłodawcami akcji #Chodźdokina dla Multikino, Cinema City, Helios oraz kin studyjnych i lokalnych z całej Polski oraz „Historie ukryte w ubraniach” dla Zalando.
Natomiast Katarzyna Surma awansowała na senior account executive. W 180heartbeats pracuje 1,5 roku, gdzie koordynuje pracę dla: Zalando -– kampanię „Historie ukryte w ubraniach”; Google – kampanie GPay, Google Assistant, Internetowe Rewolucje, Grow with Google, Pol’and’Rock dla You Tube; Nike – VaporMax2020, This is Trash i Air Max 2090.
Zobacz również
Z kolei Martyna Gańko została account executive. W agencji, gdzie pracuje od dwóch lat, koordynuje współpracę z Huawei – m.in.kampanię Together 2020. Opiekuje się także Ben&Jerry’s oraz projektowo Nike. Pracowała m.in. przy głośnej społecznej akcji Ben&Jerry’s „Polonez Równości”, nagrodzonej srebrnym Effie oraz kampanii Nike D/MS/X.
Dział kreacji i designu 180heartbeats liczy obecnie 18 osób. Zarządza nim Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner. Natomiast client service, który zatrudnia 8 osób – Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach