Awanse w Mind Progress Group

Z końcem marca doszło do kilku zmian w strukturach agencji Mind Progress Group. Wincenty Styś został creative group head’em, Andrzej Gruszka - content marketing managerem, a Agnieszka Łapa awansowała na stanowisko account managera.
O autorze
1 min czytania 2016-03-24

Wincenty Styś od kilku lat jest związany z Mind Progress Group. Dotychczas pełnił funkcję senior art directora. Doświadczenie z zakresu projektowania zdobywał wcześniej w agencjach Webstyle Synergy oraz FunPR. W Mind Progress Group, jako creative group head, zarządza pracami zespołu projektantów i dba o wysoką jakość powstałych realizacji. Pracował dla takich klientów, jak: DOZ, UBER, CENEO, Westfalia, Antal, NCK, MyPhone, Rank Progress. 

Z kolei Andrzej Gruszka przez ostatnie dwa lata pracował na stanowisku PR managera w dziale public relations Mind Progress Group. Od początku odpowiadał głównie za projekty wizerunkowe i edukacyjne agencji oraz jej promocję. Obecnie, jako content marketing manager, poza dotychczasowym zakresem obowiązków, ma za zadanie rozwijać ofertę firmy w obszarze marketingu treści. Nowo utworzone stanowisko podlega bezpośrednio zarządowi agencji.  

Awansowała również Agnieszka Łapa, która od 2014 roku pracuje dla Mind Progress Group w dziale client service. Jako account manager, odpowiada obecnie za współpracę z klientami w zakresie realizacji strategii działań promocyjnych oraz kampanii reklamowych. Współpracuje m.in. z markami: Apsys Polska (Janki), Rank Progress, Carrefour Polska czy siecią supermarketów Sano.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mind Progress Group to agencja marketingu zintegrowanego. W skład firmy wchodzi ponad 40 specjalistów, którzy planują, realizują i ewaluują projekty oraz działania z zakresu marketing consultingu, public relations, szkoleń, social media, event marketingu, IT, reklamy i kompleksowej obsługi 360 stopni dla klientów z różnorodnych branż̇ – od nowych technologii, retail przez HoReCa, po FMCG.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się