Poprzez partnerstwo możliwa będzie współpraca ponad 6000 reklamodawców z całego świata połączonych w sieci Awin ze społecznością media influencerów współpracujących z Tailify.
Tailify to platforma influencer marketingu, która łączy reklamodawców z wpływowymi twórcami treści by dostarczać kreatywne i skuteczne kampanie społecznościowe. Jej celem jest wzmocnienie bezpieczeństwa, profesjonalizmu i zaufania na tym polu. Oferuje, zarówno zautomatyzowane rozwiązania samoobsługowe, jak i możliwość samodzielnego tworzenia kampanii, umożliwia śledzenie wyników i zarządzanie kampaniami. Firma współpracuje z największymi agencjami mediowymi i globalnymi markami, takimi jak Coca Cola, Disney, Unilever czy Marc Jacobs. W tym roku została globalnym partnerem L’Oreal. Dzięki zaawansowanej technologii, wiedzy i danym, platforma Tailify pozwala markom znaleźć odpowiednich influencerów, umożliwiając w ten sposób inspirowanie i oddziaływanie na miliony ludzi na całym świecie.
Zobacz również
Influencerzy stali się jednymi z najbardziej wpływowych wydawców na świecie i nasza platforma pozwala reklamodawcom działać z nimi na dużą skalę. Dlatego tak się cieszymy na współpracę z siecią Awin. Posiadanie po naszej stronie Awin i L’Oreal świadczy o tym, że mamy potencjał by pomagać największym markom w profesjonalnym wykorzystaniu influencer marketingu – mówi Fredrik Segerby, CEO Tailify.
Influencer marketing jest szybko rosnącym obszarem działalności Awin, o czym świadczy nagroda „Best Influencer Campaign” zdobyta wspólnie z The Hut Group na Performance Marketing Awards.
Influencer marketing i marketing afiliacyjny mają wiele cech wspólnych, zatem inwestycja w Tailify była naturalnym krokiem – mówi Adam Ross, COO Awin. Zespół Tailify jest ambitny i ma dużą wiedzę. Bardzo się cieszymy na bliższą współpracę, a tym samym umożliwienie naszym klientom dostępu do wielu influencerów – dodaje.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Tailify ma ugruntowaną pozycję w Skandynawii, a w 2016 roku weszło na rynek brytyjski. W 2014 roku zostali nazwani przez Starcom „Firmą która zrewolucjonizuje rynek mediów”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing