– Chcemy zapewnić małym firmom ze wszystkich branż małe ryzyko i niski koszt dostępu do szerokiej gamy partnerów, którzy mogą zaoferować pomoc w pozyskiwaniu nowych klientów – mówi Tim Lomborg, dyrektor regionalny Awin w Polsce.
Podobnie jak na wielu europejskich rynkach, także w Polsce, małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) stanowią większość wszystkich firm działających w naszym kraju. Z raportu PARP wynika, że w 2018 roku 99,5% wszystkich firm stanowiły MŚP (małe i średnie przedsiębiorstwa).
Zobacz również
Jak pokazują statystyki, ponad 30% takich firm nie jest w stanie przetrwać nawet pierwszego roku. Wiele małych i średnich przedsiębiorstw to biznesy internetowe. Jednym z największych wyzwań dla takich firm jest promocja nowej marki. Pojawia się pytanie: jak dotrzeć do potencjalnych klientów i zacząć sprzedawać?
Awin Access to odpowiedź na potrzeby małych przedsiębiorców i startupów działających w Internecie, którzy szukają sposobu na promocję swojego sklepu i swoich produktów.
Marketing afiliacyjny oferuje niskie ryzyko inwestycji i oparty na wynikach model współpracy oraz promowanie produktów i usług szerokiemu gronu odbiorców. Awin posiada partnerstwa z wieloma małymi i średnimi przedsiębiorstwami w Polsce, a w 2019 roku pomógł tym firmom wygenerować ponad 2 miliony sprzedaży. Awin Access otwiera świat afiliacji dla jeszcze szerszego rynku firm powstających online.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przy minimalnych nakładach i prostej integracji, Awin Access znosi bariery, które uniemożliwiały mikro oraz małym i średnim firmom, MŚP, wejście w kanał afiliacyjny. Zredukowanie zobowiązań, usunięcie kosztów otwarcia programu i zaoferowanie niskich kosztów miesięcznych pozwala startupom na skorzystanie z tej efektywnej formy marketingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Po integracji, firmy dołączające do Awin Access mogą od razu rozpocząć działania na intuicyjnej platformie oraz budować bezpośrednie partnerstwa z ponad 200.000 sprawdzonych wydawców. Znajdują się wśród nich strony z kuponami, influencerzy, blogerzy czy wydawcy contentowi. Mogą także korzystać z tutoriali online oraz chatbota. W połączeniu z najlepszej jakości trackingiem i raportami, platforma oferuje bezpieczne rozwiązania plug and play, które zapewnią rozpoznawalność Twojej marki, wzrost trafficu i sprzedaży – niezbędne do rozwoju biznesu.
– W tych trudnych czasach, w których nowopowstające firmy znajdują się pod ogromną presją, Awin Access pomaga małym firmom budować rozpoznawalną markę i zwiększać bazę klientów w czysto efektywnościowym modelu, jednocześnie dając pełną kontrolę nad prowadzonymi działaniami – mówi Tim Lomborg.
Premiera Awin Access w Polsce następuje po pełnym sukcesie pilotażu w UK, przeprowadzonym wraz z 159 firmami MŚP, generując przy tym ponad 2.1 milionów £ przychodu. Pilotaż obejmował małe firmy i przedsiębiorców z sekcji travel, finance, telco i retail. Retail stanowił 72 % programów, w tym niezależny sklep jubilerski Hersey & Son, który z sukcesem skorzystał z nowej usługi, dającej sklepowi wzrost ruchu o 29 % i wzrost sprzedaży o 23 % rok do roku. Kanał afiliacyjny stanowi teraz 15 % sprzedaży online w Hersey & Son (pełna analiza tego case study dostępna tutaj).
Zapraszamy początkujące firmy, startupy i młodych przedsiębiorców do aplikowania do Awin Access tutaj.