Orbico Beauty jest częścią Grupy Orbico, wiodącego w Europie dystrybutora wielu znanych globalnie marek obejmujących szeroki zakres kategorii takich jak: luksusowe kosmetyki, odzież lifestylowa, obuwie, produkty chemii gospodarczej, urządzenia techniczne i elektryczne.
W przetargu poza K2 Media brały udział dwa międzynarodowe domy sieciowe.
Zobacz również
Orbico doceniło kreatywne podejście do briefu oraz konkurencyjną ofertę. Skupienie wszystkich działań mediowych pod jednym dachem ma na celu budowanie efektywnej i skutecznej komunikacji. Firma wcześniej współpracowała z K2 Media przy obsłudze kanałów social media marki Clarins. Od września agencja prowadzić będzie komunikację w kanałach społecznościowych również dla marki Azzaro.
Kampania telewizyjna nowego zapachu Azzaro Wanted rusza 1 września. Równolegle będzie prowadzona kampania zasięgowa na Facebooku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce