B-MIND z Mercedes-Benz Polska

Agencja B-MIND rozpoczęła współpracę z marką Mercedes-Benz Polska. Celem pierwszego wspólnego projektu było przeprowadzenie programu motywacyjnego dla pracowników Autoryzowanych Serwisów Mercedes-Benz Aftersales Team of The Year 2013 w Internecie.
O autorze
1 min czytania 2013-06-05

Na potrzeby programu stworzony został serwis WWW, w którym zamieszczone zostały pytania testowe. Program podzielony jest na cztery etapy przeprowadzane w Internecie oraz finał. Celem programu jest wyłonienie najlepszej drużyny serwisowej sieci MB w Polsce.

Tegoroczna, 6 już edycja programu odbywa się pod hasłem „Współgramy doskonale” i pierwszy raz realizowana jest z użyciem medium jakim jest Internet. Program ma na celu  zachęcenie pracowników Autoryzowanych Serwisów Mercedes-Benz  do podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia współpracy w teamie serwisowym, a poprzez to ciągłe podnoszenie jakości usług oferowanych Klientom Autoryzowanych Serwisów MB.

Rywalizacja podzielona jest na etapy, w ramach kwalifikacji drużyny rozwiązują testy online. Osiem najlepszych drużyn zostanie zaproszonych do finału, podczas którego zmierzą się m.in. z wykrywaniem usterek samochodowych, testem wiedzy z zakresu serwisu i części zamiennych oraz zawodach sportowych na wesoło.

Aftersales Team of the Year jest pierwszym projektem, podczas którego agencja  B-MIND będzie pracowała dla Mercedes-Benz Polska. Współpraca ma charakter długoterminowy, skutkujący dołączeniem  B-MIND do listy agencji współpracujących z marką, zarówno w dziedzinie marketingu w Internecie, jak i komunikacji marketingowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

B-MIND jest interaktywnym domem produkcyjnym z wieloletnim doświadczeniem agencji interaktywnej, realizującym działania marketingowe w Internecie dla Klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych, a także wspierającym realizacje dla agencji marketingowych z całej Polski i zagranicy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing