Na potrzeby programu stworzony został serwis WWW, w którym zamieszczone zostały pytania testowe. Program podzielony jest na cztery etapy przeprowadzane w Internecie oraz finał. Celem programu jest wyłonienie najlepszej drużyny serwisowej sieci MB w Polsce.
Tegoroczna, 6 już edycja programu odbywa się pod hasłem „Współgramy doskonale” i pierwszy raz realizowana jest z użyciem medium jakim jest Internet. Program ma na celu zachęcenie pracowników Autoryzowanych Serwisów Mercedes-Benz do podnoszenia kwalifikacji i doskonalenia współpracy w teamie serwisowym, a poprzez to ciągłe podnoszenie jakości usług oferowanych Klientom Autoryzowanych Serwisów MB.
Zobacz również
Rywalizacja podzielona jest na etapy, w ramach kwalifikacji drużyny rozwiązują testy online. Osiem najlepszych drużyn zostanie zaproszonych do finału, podczas którego zmierzą się m.in. z wykrywaniem usterek samochodowych, testem wiedzy z zakresu serwisu i części zamiennych oraz zawodach sportowych na wesoło.
Aftersales Team of the Year jest pierwszym projektem, podczas którego agencja B-MIND będzie pracowała dla Mercedes-Benz Polska. Współpraca ma charakter długoterminowy, skutkujący dołączeniem B-MIND do listy agencji współpracujących z marką, zarówno w dziedzinie marketingu w Internecie, jak i komunikacji marketingowej.
B-MIND jest interaktywnym domem produkcyjnym z wieloletnim doświadczeniem agencji interaktywnej, realizującym działania marketingowe w Internecie dla Klientów korporacyjnych, jak i indywidualnych, a także wspierającym realizacje dla agencji marketingowych z całej Polski i zagranicy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing