– Również w tym roku chcemy zaprosić do zabawy w naszym centrum osoby, które zwykle pojawiają się u nas zawodowo. Na co dzień ciężko pracują na każdy udany event, ale na imprezie „B2Beat…” to właśnie oni mają się dobrze bawić i zapomnieć o pracy. Podobnie jak w roku ubiegłym przygotowaliśmy sporo atrakcji, dlatego warto zapisać sobie tę datę w kalendarzu – 3 października branża spotyka się w Hulakula. – zapewnia Bogumił George, prezes BMG Entertainment, właściciel marki Hulakula.
Podobnie jak w przypadku poprzedniej edycji, w trakcie „B2Beat…” odbędzie się branżowy turniej bowlingowy. To okazja, by zmierzyć się ze swoją konkurencją i współpracownikami na torach do kręgli. Dla najlepszych przygotowane zostały atrakcyjne nagrody, a dla zwycięskiej drużyny voucher na 10 000 zł do zrealizowania w Hulakula.
Zobacz również
Na ten wieczór przygotowano także wiele innych atrakcji i prezentacji nowości pojawiających się na rynku eventowym oraz muzyczną niespodziankę.
Wstęp na wydarzenie tylko z zaproszeniami. Chęć udziału w wydarzeniu będzie można zgłaszać, podobnie jak w roku ubiegłym, przez specjalnie przygotowaną stronę. Wszystkie szczegóły już wkrótce na stronie b2beat.meetingplanner.pl/hulakula.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing