Badania usability Alior Sync

Alior Sync wykorzysta badania usability do rozwoju biznesu.
O autorze
1 min czytania 2012-10-31

Na zlecenie Alior Sync zespół UsabilityLAB (komórka badawcza agencji interaktywnej KKVLAB) wykonał testy użyteczności, obejmujące m.in. badania z użyciem eyetrackera. Przebadano wniosek internetowy o konto osobiste Alior Sync, oraz m.in. stronę główną www.sync.pl.

– Przy pomocy KKVLAB postanowiliśmy sprawdzić, czy proces składania wniosku o konto osobiste Alior Sync może być jeszcze bardziej przyjazny dla użytkownika niż dotychczas. Chcieliśmy przetestować ergonomię i intuicyjność wniosku oraz stron do niego prowadzących, aby jak najlepiej docierać do potrzeb naszej grupy docelowej. Wychodzimy z założenia, że dobra oferta to nie wszystko – musi być ona również prawidłowo zakomunikowana. Musi być zrozumiała, wzbudzać zaufanie a użytkownik na każdym etapie zakładania konta ma czuć się bezpiecznie – mówi Paweł Gierasiński, Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej w Alior Banku.

Wyniki badań zostaną wkrótce wykorzystane do poprawienia użyteczności ww. stron, co pozwoli Alior Sync jeszcze lepiej realizować założone cele biznesowe. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj