Na zlecenie Alior Sync zespół UsabilityLAB (komórka badawcza agencji interaktywnej KKVLAB) wykonał testy użyteczności, obejmujące m.in. badania z użyciem eyetrackera. Przebadano wniosek internetowy o konto osobiste Alior Sync, oraz m.in. stronę główną www.sync.pl.
– Przy pomocy KKVLAB postanowiliśmy sprawdzić, czy proces składania wniosku o konto osobiste Alior Sync może być jeszcze bardziej przyjazny dla użytkownika niż dotychczas. Chcieliśmy przetestować ergonomię i intuicyjność wniosku oraz stron do niego prowadzących, aby jak najlepiej docierać do potrzeb naszej grupy docelowej. Wychodzimy z założenia, że dobra oferta to nie wszystko – musi być ona również prawidłowo zakomunikowana. Musi być zrozumiała, wzbudzać zaufanie a użytkownik na każdym etapie zakładania konta ma czuć się bezpiecznie – mówi Paweł Gierasiński, Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej w Alior Banku.
Zobacz również
Wyniki badań zostaną wkrótce wykorzystane do poprawienia użyteczności ww. stron, co pozwoli Alior Sync jeszcze lepiej realizować założone cele biznesowe.