mBank, który wspiera WOŚP już od 3 lat, zachęca do „grania” z Fundacją. Tegoroczna akcja „100 za 100” ruszyła 24 grudnia 2019 roku. Każdego dnia, w którym bank zarejestruje 100 wpłat wykonanych za pośrednictwem mBanku na WOŚP, bank przekaże dodatkowe 100 tys. zł na tegoroczny cel Orkiestry, czyli dziecięcą medycynę zabiegową. I tak każdego dnia, aż do Finału 12 stycznia 2020.
Tylko w zeszłym roku w ramach tej samej akcji mBank przekazał na konto Fundacji 2 mln złotych.
Zobacz również
BBDO Warszawa jest odpowiedzialna za stworzenie kreacji kampanii, która obejmuje m.in. takie kanały jak: TV, social media, digital, OOH, witryny w placówkach banku. Agencja przygotowała także materiały do wykorzystania w placówkach, grafiki do bankomatów, cardmailery itp.
Kampania potrwa do 31 stycznia 2020 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach