„Bądź jak Mateusz”. Nowa odsłona znanej kampanii marketingowej w nietuzinkowym wydaniu Traficara

Traficar po raz kolejny zaskakuje. Czym tym razem?
O autorze
0 min czytania 2020-05-04

Jaki jest dzisiaj najbezpieczniejszy środek transportu? O czym nie wolno nam zapomnieć w czasie wracania do „normalnego życia”? W jaki sposób zadbać o siebie i bliskich? Traficar zna odpowiedź na te i inne pytania.

Nie możesz odpowiadać za wszystkich, ale możesz odpowiadać za siebie – przekonuje marka i zaprasza do traficarów.

Bądź jak Mateusz, kiedy wychodzisz z domu

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Bądź jak Magda i Konrad w drodze do pracy

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Bądź jak Alicja, gdy jedziesz na zakupy

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Pandemia przewartościowała sposoby komunikacji miejskiej. Carsharing stał się jednym z najbezpieczniejszych środków transportu. Zaczynamy wychodzić z domu, wracamy do pracy i widzimy, że mieszkańcy dużych miast wybierają Traficara. Nową kampanią obrazujemy zachowanie naszych użytkowników, a potencjalnych klientów zachęcamy do skorzystania z bezpiecznej usługi – przekonuje Mateusz Szufel, brand manager Traficara.