Bądź z siebie dumny i uwolnij wszystkie swoje kolory

Aby uczcić miesiąc dumy i wyrazić solidarność ze społecznością LGBTQIA+ na całym świecie, SodaStream rozpoczyna kampanię “Set all your colors free” (“Uwolnij wszystkie swoje kolory”) i wprowadza limitowaną wersję ekspresu do gazowania wody.
O autorze
2 min czytania 2022-06-10

Misja jest jasna, ale nie łatwa – uczynić świat lepszym miejscem. SodaStream – producent saturatorów do gazowania wody, zamiast zastanawiać się, jak tego dokonać, konsekwentnie od lat, po prostu to robi. Kampania pride – „Uwolnij wszystkie swoje kolory” po raz pierwszy odbędzie się również w Polsce.

– W Sodastream popieramy ludzi bez względu na ich płeć, pochodzenie, religię czy orientację seksualną – skomentowała Karin Schifter-Maor, globalny CMO SodaStream. – Co roku idziemy o krok dalej. Tym razem poszerzyliśmy gamę kolorów w naszej limitowanej edycji ekspresów, zaprosiliśmy do współpracy wspaniałych influencerów i organizację ILGA World. Walczymy o pokonanie nierówności i zawsze głośno wyrażamy wsparcie dla społeczności LGBTQIA+.

Kampania „Uwolnij wszystkie swoje kolory” odbywa się w 15 krajach na całym świecie. Do jej przeprowadzenia zostały zaangażowane znakomite osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+ lub walczące o jej prawa. Influencerzy pomogą w rozpowszechnieniu ważnego przesłania dotyczącego pokonywania nierówności i wspierania różnorodności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto SodaStream wprowadza limitowaną wersję ekspresu do gazowania wody Terra. Znany model w czarnym kolorze ma gładką obudowę, która służy jako tło do wyrażania siebie. Do ekspresu dołączonych jest 8 kolorowych markerów i butelka wielokrotnego użytku z unikatowym wzorem do kolorowania. Taki zestaw ma zachęcić użytkowników do pisania i ilustrowania swoich osobistych historii dumy, afirmacji i flag.

Ponieważ w społeczności LGBTQIA+ jest coraz więcej grup, SodaStream robi kolejny krok w walce o integrację, wychodząc poza „kolory flagi”. Osiem markerów (czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski, granatowy, fioletowy i różowy) pozwala narysować większości flag reprezentujących różne społeczności, symbolizowane przez różne litery w ogólnej nazwie społeczności LGBTQIA+.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

20% zysków ze sprzedaży limitowanej edycji ekspresów na całym świecie zostanie przekazanych międzynarodowej organizacji działającej na rzecz LGBTQIA+ – ILGA World, z którą SodaStream nawiązała współpracę po raz czwarty.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Zbyt wiele osób LGBTQIA+ na całym świecie codziennie spotyka się z wykluczeniem, dyskryminacją i przemocą – powiedziały Luz Elena Aranda i Tuisina Ymania Brown reprezentujące ILGA World. – Jest to rzeczywistość, której nie możemy zaakceptować. Nasze społeczności walczą z nią każdego dnia. Nie ustaniemy w wysiłkach, dopóki wszyscy nie będziemy mogli cieszyć się tymi samymi prawami, niczym więcej i niczym mniej. Jesteśmy dumni, że możemy zgromadzić osoby LGBTQIA+ z całego świata, wszystkie zaangażowane w działania na rzecz zmian. Dzięki temu partnerstwu i hojnemu wsparciu SodaStream, będziemy mogli podwoić nasze wysiłki, aby pomóc naszym społecznościom na całym świecie poprzez udzielanie im wsparcia merytorycznego, a także poprzez przełomowe badania i kampanie mające na celu zmianę serc i umysłów.

Limitowana edycja ekspresów jest dostępna na stronie www.sodastream.com w cenie 399 zł.