Komunikacja marketingowa ma wspierać sprzedaż linii produktów do kuchni – Bakoma Jogurt Naturalny Gęsty, Śmietana Gęsta i Śmietanka Kremówka. Bakoma chce komunikować w ten sposób główny benefit całej linii produktowej, jakim jest ich zastosowanie i przydatność kulinarna.
Reklamy pojawią się wyłącznie w telewizji, w której wykorzystany zostanie 15-sekundowy spot i billboardy sponsorskie. Kampania reklamowa potrwa do końca marca 2021 roku.
Zobacz również
Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Upside, za działania mediowe UM, a za projekt nowych opakowań firma brandingowa Moono.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]