Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Bąkowska nową social content&gaming head w GoldenSubmarine

Karolina Bąkowska objęła stanowisko szefowej działu social content and gaming w agencji GoldenSubmarine. Wróciła po roku na pokład Złotej Łodzi, by wraz ze swoim zespołem zająć się obsługą kluczowych klientów firmy.
O autorze
1 min czytania 2023-09-07

Przez 4 lata na pokładzie Złotej Łodzi Karolina z powodzeniem realizowała kampanie socialowe dla klientów GoldenSubmarine. Przez ostatni rok rozwijała gamingowe kompetencje poza organizacją. Teraz wraca, by wykorzystać swoje doświadczenia i poprowadzić 7-osobowy zespół specjalistów social media, na co dzień zajmujących się tworzeniem contentu oraz zarządzaniem społecznościami na kanałach partnerów biznesowych agencji. 

Wzmocnienie działu spowodowane jest rosnącą potrzebą klientów, śmiało rozwijających swoje aktywności w social mediach, influencer marketingu i gamingu. W stałej obsłudze GoldenSubmarine znajdziemy takie marki, jak m.in. E.Wedel, Citi Handlowy, NIVEA, Przysnacki czy Felix. Z kolejnymi klientami agencja pracuje w charakterze projektowym.  

Dział social content and gaming pod okiem Karoliny odpowiedzialny będzie za efektywne tworzenie treści social mediowych, research i obsługę kampanii z twórcami oraz działania w obszarze gaming marketingu. Zespół z założenia współpracować będzie przy tym ściśle z działami kreacji i strategii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj