Ballantine’s prezentuje kolekcję True Music Icons. To wyraz szacunku dla najbardziej kultowych artystów muzycznych na świecie. Serię otwiera legendarny brytyjski zespół AC/DC. Dzięki wieloletniemu zaangażowaniu w scenę muzyczną i bogatemu dziedzictwu platformy True Music, Ballantine’s czuje potrzebę, by celebrować ponadczasowych artystów i zespoły. Jednocześnie niezachwiane zaangażowanie AC/DC w pozostanie wiernym swoim korzeniom jest zgodne z etosem Ballantine’s polegającym na świętowaniu oryginalnej ekspresji. Połączenie obu marek jest więc naturalne.
Kolekcja True Music Icons honoruje artystów i zespoły, które nie tylko przyczyniły się do rozwoju kultury muzycznej, ale także stały się jej definicją. AC/DC są znani dzięki swojemu przełomowemu brzmieniu i elektryzującym koncertom. Ich imponująca siedemnastopłytowa dyskografia porwała serca milionów oddanych fanów na całym świecie.
Zobacz również
Na Butelce Ballantine’s True Music Icons AC/DC znajduje się rozpoznawalny z daleka piorun w kolorze jarzącej się neonowej czerwieni, tworząc burzliwy design oddający esencję muzyki grupy, nawiązujący do kultowego logo, które zna każdy fan muzyki.
– Ballantine’s od zawsze zawsze wspierał tych, którzy mają swoją własną wizję autentyczności i tych, którzy robią rzeczy po swojemu i z przekonaniem. AC/DC doskonale uosabia ten sposób myślenia i pewność siebie poprzez wyjątkowy i bardzo doceniany styl muzyczny, który od 50 lat pozostaje niezachwianą esencją zespołu – dodaje Mathieu Deslandes, Globalny Dyrektor Marketingu Ballantine’s.
Butelki Ballantine’s True Music Icons AC/DC będą dostępne w Polsce w szerokiej dystrybucji. Aby uzyskać więcej informacji na temat współpracy Ballantine’s x AC/DC, odwiedź ballantines.com/pl-pl.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Ballantine’s to szkocka whisky nr 1 w Europie i nr 2 na świecie, sprzedająca się w ponad 70 milionach butelek rocznie na całym świecie. Dzięki swojemu wyjątkowo bogatemu charakterowi i doskonałej równowadze, whisky Ballantine’s zdobyła ponad 170 trofeów i medali na międzynarodowych konkursach w ciągu ostatnich 10 lat. Gama produktów, począwszy od Ballantine’s Finest po ekskluzywną whisky 40-letnią, jest jedną z najbogatszych w świecie szkockiej whisky i jest utrzymywana przez mistrza blendowania Sandy’ego Hyslopa. Kontynuuje on tradycję mistrzów-blenderów marki sięgającą 1827 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W 1938 roku Ballantine’s został odznaczony herbem z łacińską frazą „Amicus Humani Generis”, co tłumaczy się jako „przyjaciel całej ludzkości”. Widnieje on obecnie na każdej butelce Ballantine’s Finest. Odzwierciedla to przekonanie Ballantine’s, że wszystkie jednostki są warte celebrowania. Pasją jego twórców jest dotarcie do prawdziwego ciebie, by tworzyć chwile, które będziesz pamiętać na zawsze. Nasza platforma Stay True nadaje ton wszystkiemu, co robimy: od zachowania tego samego stylu Finest od czasu jego wprowadzenia na rynek w 1910 roku, po promowanie prawdziwej muzyki i wspieranie wschodzących talentów oraz społeczności. Jest to zaproszenie dla ludzi do samopoznania, by mieli odwagę być sobą. Nie ma złego sposobu na życie, kiedy pozostajesz wierny temu, kim jesteś i uwalniasz się od się od oczekiwań społeczeństwa.
„Pozostań sobą, a doskonałość zawsze będzie po twojej stronie”. To nieśmiertelne słowa naszego założyciela, George’a Ballantine’a, którymi kierujemy się do dziś.