Film “Ballantine’s Nonstop Breakin’ Gravity” przedstawia najbardziej ambitne przedsięwzięcie, jakiego do tej pory podjął się artysta. Łamiąc zasady grawitacji na wysokości 115 stóp nad ziemią, zabezpieczony tylko uprzężą i linami, Nonstop zamienia ścianę kalifornijskiego budynku w swój własny dacefloor.
To szósta odsłona projektu, który marka Ballantine’s realizuje we współpracy z wyjątkowymi ludźmi z całego świata, którzy są uosobieniem hasła “Stay True” i odzwierciedlają ideę “życia w zgodzie z sobą samym”. Nonstop ma w sobie autentyczność, która idealnie wpisuje się w ideę projektu i dołącza go do grona wybitnych artystów, którzy współpracowali z Ballantine’s prxzy projekcie, jak brytyjski artysta „GIF-owy” INSA („kosmiczne GIF-iti”), największy afrykański DJ i producent Black Coffee („Ludzka orkiestra”) i światowy champion we freestyle skateboardingu, Kilian Martin („Carmen”).
Zobacz również
O projekcie
Nonstop jest obecnie jednym z najczęściej oglądanych I śledzonych tancerzy ulicznych w Internecie. Znany ze swojego wyjątkowego połączenia skoków, animacji i breakdance’u, który jest często określany jako łamiący zasady grawitacji, swoim marzeniem o wyrwaniu się z ograniczeń grawitacji i praw fizyki zainspirował kolejną odsłonę projektu Stay True. By pomóc artyście w realizacji tego marzenia, Ballantine’s zaangażował firmę specjalizującą się w sztuce „tańca w pionie” BANDALOOP, której oszałamiające pokazy łączące choreografię i sztukę wspinaczki można było obserwować w kanionach, na drapaczach chmur i budynkach na całym świecie.
BANDALOOP przeprowadziło kilkudniowe szkolenie by oswoić Nonstopa z ideą poruszania się w pionie, po którym artysta musiał dopasować swoje autorskie ruchy do zupełnie nowego wymiaru; wymagało to kreatywności, siły i wytrzymałości, którymi musiał się wykazać w trakcie zaledwie jednego dnia zdjęciowego, w trakcie którego nagrano jego pokaz.
O Marquese ‘Nonstop’ Scott
Pasja Nonstopa do tańca zaczęła się na ulicach Crenshaw, Los Angeles, gdy był jeszcze chłopcem. Rywalizując z przyjaciółmi i członkami rodziny gdy tylko była muzyka, zawsze był wierny swojej pierwszej pasji, której zawdzięcza swój obecny pseudonim.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Ciężko walczył o realizację swoich marzeń – od kariery w armii, kiedy uważał sen za stracony, do powrotu do domu I pracy na ciężkich zmianach w supermarkecie, Nonstop zqwsze pozostawał wierny sobie. Wierzył w siebie i ciężko pracował, stając się viralową gwiazdą, gdy udostępnił swój 60-ty film „Pumped Up Kicks”, który został wyświetlony ponad 122 miliony razy. To ta historia i siła ducha artysty doprowadziły do jego współpracy z marką Ballantine’s.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marquese “Nonstop” Scott tak odniósł się do wyzwania, uwiecznionego na filmie. „To było moje marzenie dosłownie „od zawsze”. Ludzie często mi mówili, że mój styl tańca sprawia wrażenie, jakbym łamał prawa fizyki, że to nie wygląda prawdziwie. Czy jest lepszy sposób na mój artystyczny rozwój, niż próba obalenia praw fizyki, dotarcie do granic wytrzymałości i stworzenie wystąpienia, które wydaje się zupełnie niemożliwe?”
Peter Moore, globalny dyrektor marki Ballantine’s tak wypowiedział się o projekcie: „Nonstop’s Breakin’ Gravity’” to projekt który dociera do sedna tego co znaczy idea „Stay True”. Nonstop to naprawdę inspirujący człowiek, który nigdy nie pozwolił, by życie stanęło na drodze jego największej pasji – tańcowi. Dzięki najnowszej odsłonie Stay True razem z Bandaloop pomogliśmy Nonstopowi wznieść się jeszcze wyżej i sprawić, że niemożliwe stało się możliwe.
Thomas Cavanagh, dyrektor BANDALOOP dodaje: od dłuższego czasu przyglądaliśmy się filmom Nonstopa i uważaliśmy, że byłby idealnym tancerzem do współpracy przy takim ambitnym projekcie. Jego wyjątkowy styl sam w sobie jest nieziemskim pokazem. W połączeniu z naszą wiedzą o tańcu w pionie daje to solowy pokaz na niewiarygodną skalę, który dla nas wszystkich jest niewiarygodnie ekscytujący.