Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Ballantine’s w czarno-białym wcieleniu z nowymi działaniami marketingowymi

Gwiazda pop artu i Instagrama Joshua Vides zmienił butelkę Ballantine’s Finest w dzieło sztuki! Marka zmienia szatę graficzną i zapowiada działania, które przypadną do gustu zarówno adeptom sztuki, fanom kameralnych imprez, jak i wielbicielom zaskakujących miejsc.
O autorze
1 min czytania 2021-05-10

Zawartość limitowanej edycji to wciąż kultowy Ballantine’s Finest, ale jego butelka stanowi monochromatyczny eksponat rodem z galerii sztuki współczesnej. Znany Kalifornijski artysta wkracza z przytupem do świata szkockiej whisky. Joshua Vides zdobył sławę, gdy w połowie poprzedniej dekady zaczął tworzyć własny, dwuwymiarowy szkicownik z powszednich obiektów. Zapatrzony w mistrzów spod znaku Lichtensteina, Dubuffeta, czy Warhola, ale też zakochany w Fistaszkach i Simpsonach – wybielał samochody, znaki drogowe, mury czy sneakersy, a następnie obrysowywał je, żeby stworzyć w ten sposób czarno-biały komiks. Właśnie takiej transformacji została poddana butelka Ballantine’s w ramach współpracy, która podkreśla pionierstwo i bezkompromisowość zarówno marki szkockiej whisky, jak i samego artysty.

– Łączą nas determinacja, żeby pracować na własnych zasadach i oddanie filozofii DIY. Od początku zależało mi, żeby mój styl mógł zaistnieć w najróżniejszych miejscach, więc globalna akcja z Ballantine’s to dla mnie kamień milowy – mówi Joshua.

Całość współgra z kampanią “„Tak to Robię” która zachęca miłośników Ballantine’sa do robienia rzeczy po swojemu. Efekt współpracy, w postaci limitowanej edycji butelki, już na początku maja będzie dostępny w wybranych sklepach na terenie całej Polski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wprowadzeniu na Polski rynek limitowanej edycji butelek będzie towarzyszyła adaptacja globalnej koncepcji. Wywrotowe podejście do dziedzictwa marki znajduje również odbicie w okolicznościowej walizce. W 1920 roku weszła w życie 18. poprawka do Konstytucji Stanów Zjednoczonych, co oznaczało początek prohibicji w Ameryce. To wtedy Ballantine’s wprowadził charakterystyczny kształt butelki, który miał ułatwić szmuglowanie whisky. Vides wraca do stuletniej historii i nadaje jej drugie życie za sprawą swoich odważnych szkiców. Nesesery będzie można wygrać w aktywacjach influencerskich i mediowych. Celebracja obejmie również otwarcie pop-upu, zaprojektowanego przez artystę, od 29 maja do 02 lipca tego roku znany w Warszawie newonce.bar zamieni się w czarno-białą Instagramową przestrzeń, gdzie będzie można napić się drinka ze specjalnie opracowanej karty w dwóch wspomnianych już kolorach, a także wziąć udział w szkoleniach barmańskich czy DJ-skich. Więcej atrakcji będzie ujawniane w trakcie trwania kampanii.

Markę Ballantines wspiera komunikacyjnie agencja VMLY&R, za działania specjalne i PR-owe odpowiada newonce.media, a za część aktywacyjną agencja Look-up.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się