LinkedIn jest największym serwisem społecznościowym dedykowanym profesjonalistom. Na świecie zgromadził ponad 300 milionów użytkowników, natomiast w Polsce jest ich już ponad 2 mln.
„Coraz więcej firm wykorzystuje LinkedIn, który rośnie w siłę – liczba użytkowników z Polski wzrasta w dynamicznym, niesłabnącym tempie. Użytkownicy serwisu to ważne grono, o dużym potencjale i wysokiej sile nabywczej – nie opłaca się ich ignorować” – tłumaczy Ewa Betkier, dyrektor sprzedaży BAN.pl – „Centralnym miejscem marki jest Company Page, czyli strona firmowa. Pełni ona rolę agregatora treści, a także miejsca, gdzie gromadzą się fani firmy. Warto zadbać, aby Company Page był na najwyższym poziomie – efekt może pozytywnie zaskoczyć i zwiększyć sprzedaż!”.
Zobacz również
Ranking BAN.pl obejmuje pięć najlepszych Company Page polskich marek. Tworzony był w oparciu o kilka kryteriów:
- Szata graficzna Company Page
- Poprawność i wygląd aktualizacji
- Częstotliwość publikacji
- Różnorodność aktualizacji
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]