Playbook NM!

Playbook NM!

Playbook NM!

Prowadzisz akcje z influencerami? Dołącz do gry i podziel się wskazówkami oraz przykładami ciekawych działań.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Bank HSBC ostrzega klientów przed cyberprzestępcami sceną inspirowaną serialem pt. „Sukcesja”

Bank HSBC ostrzega klientów przed cyberprzestępcami sceną inspirowaną serialem pt. „Sukcesja”
Filie banku HSBC w Argentynie stworzyła wideo, w którym nagłaśnia problem cyberprzestępstw. Inspirację stanowił serial pt. „Sukcesja”, o historii rodziny Roy.
O autorze
1 min czytania 2024-05-23

Argentyński oddział banku HSBC w humorystyczny sposób przypomina klientom, jak ważne są kwestie cyberbezpieczeństwa. W tym celu agencja David w Buenos Aires wyreżyserowała spot, do którego inspiracją był kultowy serial HBO pt. „Sukcesja”.

W klipie metaforę udostępnianych hakerom danych stanowi testament jednego z członków rodziny. „Sukcesja” to kontynuacja kampanii zatytułowanej „Drogi kliencie”, która została zrealizowana w 2022 roku.

Biorąc pod uwagę, że w zeszłym roku w Argentynie zarejestrowano ponad 1,2 miliarda prób cyberataków, cyberprzestępczość jest dziś jedną z najpowszechniejszych i najbardziej szkodliwych praktyk w tym kraju. W tego typu przestępstwach cyberprzestępcy nakłaniają internautów do przesłania im osobowych i poufnych danych, takich jak hasła, informacje bankowe, a nawet numery kart kredytowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania będzie emitowana w telewizji i kinach w Buenos Aires, a także w formacie cyfrowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: YouTube

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Niemal 240 tys. zł kary za zgubienie pendrive’a z danymi osobowymi

Prawie 240 tys. zł kary finansowej nałożona na firmę gastronomiczną z Podkarpacia. Powód? Jeden z pracowników lokalu zgubił nośnik danych z poufnymi informacjami na temat pracowników. Wyznaczona przez UODO suma pieniędzy to efekt m.in. współpracy właścicieli kolbuszowskiego biznesu z Urzędem.

PS2 Jedno hasło do wszystkiego, dupa.8 i samoprzylepne karteczki

Najnowsze badania „Bezpieczeństwo urządzeń i logowania” BIK wskazują, że aż co 10 Polak używa jednego hasła do wszystkich swoich urządzeń, aplikacji i kont. Inne dane pokazują, że częstą metodą na przechowywanie haseł w pracy są karteczki samoprzylepne. Z kolei RIFFSEC bada popularność słowa „dupa” jako ochrony kont. Zobacz najciekawsze statystyki związane z bezpieczeństwem w internecie.