Pekao S.A. przygotowało z myślą o dzieciach w wieku od 6 do 12 lat promocję pod nazwą „Pierwsze kieszonkowe na konto z PeoPay KIDS – edycja VI”, w ramach której mogą zdobyć nawet 100 zł. Najmłodsi klienci banku otrzymają 50 zł już za samo otwarcie Pakietu PeoPay KIDS*, zapisanie się do promocji tego samego dnia oraz zalogowanie do aplikacji PeoPay KIDS. Kolejne 50 zł dostanie dziecko, które spełni warunki do otrzymania pierwszej nagrody, a także będzie miało w dniu 10 stycznia 2022 r. na Koncie Przekorzystnym lub rachunku oszczędnościowym Mój Skarb więcej niż 10 zł. Czas na skorzystanie z tej oferty mija 2 stycznia 2022 r.
Rodzic może założyć swojemu dziecku Pakiet PeoPay KIDS z promocją przez Internet – w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay (w Panelu rodzica) oraz w dowolnym oddziale banku. Natomiast dzieci w wieku od 13 do 17 lat mogą otrzymać od Banku Pekao – w ramach oferty świątecznej – nagrodę w wysokości 100 zł. Aby dostać pierwsze 50 zł należy otworzyć Pakiet dla młodych (Konto Przekorzystne i rachunek oszczędnościowy Mój Skarb) i zapisać się tego samego dnia do promocji „Rodzice polecają Konto Przekorzystne dzieciom – edycja XVII” oraz promocji „Ekstra 50 zł dla nastolatka – edycja II”. Drugą nagrodę 50 zł można uzyskać za dokonanie minimum trzech transakcji bezgotówkowych (kartą Mastercard Debit FX lub aplikacją PeoPay).
Zobacz również
Z okazji Mikołajek Bank Pekao przygotował wspólnie z Legimi prezent dla wszystkich swoich klientów. Mają oni do wyboru prawie 40 e-booków, audiobooków i synchrobooków zarówno dla małych i większych dzieci, nastolatków oraz dorosłych. Każdy znajdzie ciekawą e-książkę dla siebie lub dla swojej pociechy. Klienci Banku Pekao mogą pobrać do 31.12.2021 za darmo jedną e-książkę. Wystarczy wejść na stronę legimi.pl/pekao, wpisać kod PEKAO i po wyborze interesującego tytułu założyć konto w serwisie Legimi.
* W skład Pakietu PeoPay KIDS wchodzi Konto Przekorzystne, rachunek oszczędnościowy Mój Skarb, aplikacja PeoPay KIDS, karta PeoPay KIDS.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell