Bank Pekao S.A. rusza z nową kampanią z Sebastianem Kawą

Wystartowała kolejna kampania Banku Pekao S.A. z Sebastianem Kawą, polskim mistrzem świata w szybownictwie.
O autorze
1 min czytania 2020-05-05

Sebastian Kawa, najbardziej utytułowany pilot szybowcowy w historii i 15-krotny mistrz świata w szybownictwie wystąpił ponownie w kampanii Banku Pekao S.A. Nowe okoliczności, w których się znaleźliśmy, wymagają nowej formy komunikacji. Kawa, podobnie jak większość Polaków, został „uziemiony” w domu. Wciąż jednak, jako klient Pekao S.A. może „brać życie za rogi” i dzięki aplikacji PeoPay korzystać z usług bankowych, na przykład zakładając za pomocą selfie Konto Przekorzystne.

Kampania została zrealizowana w całkowicie zdalny sposób. Sebastian Kawa filmował i nagrywał się sam pod zdalnym nadzorem operatora, reżysera i agencji. W domu, który na czas realizacji kampanii stał się planem filmowym, zapewniono szczególne warunki bezpieczeństwa. Między innymi: przeprowadzono ozonowanie, dezynfekcję sprzętu filmowego i oświetleniowego, scenografii, dostarczano bezdotykowo garderobę, artykuły spożywcze. Do przygotowania planu dopuszczano w turach osoby, które zostały wyposażone w maseczki, rękawiczki jednorazowe oraz płyn do dezynfekcji.

Kampania wystartowała 5 maja. Kreacje obejmują kampanię telewizyjną (spot 30” i 15” z wariantami) oraz kampanię w internecie i social mediach. Za komunikację, kreację i realizację odpowiada Saatchi & Saatchi, za działania digitalowe agencja Sales & More, za social media Performance Media, a za planowanie i zakup mediów offline – Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Tank. Za postprodukcję odpowiada Prodigious.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj