Bank Pocztowy uruchomił II edycję sprzedaży limitowanej karty biometrycznej dla klientów indywidualnych

O autorze
1 min czytania 2023-09-05

Bank Pocztowy, jako pierwsza i jedyna instytucja finansowa w Polsce, oferuje kartę biometryczną. Właśnie rozpoczął drugą edycję wydawania tych wyjątkowych kart dla klientów indywidualnych. Odbiór pierwszej edycji projektu był bardzo pozytywny, stąd decyzja o kontynuacji wydawania kart biometrycznych. Ponowne udostępnienie karty dla klientów indywidualnych jest ukłonem w kierunku nowoczesnego społeczeństwa, które oczekuje wygody i bezpieczeństwa w korzystaniu z rozwiązań bankowych.

Bank Pocztowy rozpoczął właśnie przyjmowanie wniosków dotyczących wydania karty biometrycznej z drugiej puli kart. W drugim rozdaniu na klientów czeka 800 wyjątkowych kart, którymi można płacić zbliżeniowo, każdorazowo uwierzytelniając transakcję bez PIN-u, odciskiem palca, niezależnie od kwoty transakcji.

– Karty biometryczne to nadal nowa jakość w zakresie bezpieczeństwa transakcji bezgotówkowych. Przed realizacją płatności konieczne jest przyłożenie palca do specjalnego czujnika na awersie karty, w którym dochodzi do odczytu linii papilarnych. Jeżeli odcisk jest zgodny z zarejestrowanym uprzednio wzorcem biometrycznym, zapala się zielona dioda. To rozwiązanie innowacyjne, doceniane przez sektor bankowy w rankingach i plebiscytach. Dotychczas żaden inny bank w Polsce nie oferuje tego rodzaju karty, tj. zabezpieczonej pozyskanym wzorcem biometrycznym odcisku linii papilarnych palca. W skali europejskiej tylko dwa  banki posiadają taką kartę, co czyni kartę oferowaną przez Bank Pocztowy jeszcze bardziej wyjątkową – mówi Joanna Moskalik, Z-ca Dyrektora Departamentu Produktów Detalicznych i Usług Płatniczych. 

Karta biometryczna umożliwia Klientom nowoczesne, wygodne i bezpieczne dokonywanie płatności bezgotówkowych. Kartą można też realizować płatności internetowe oraz dodać ją do portfeli cyfrowych udostępnianych przez Bank. Na klientów Banku Pocztowego, korzystających z karty biometrycznej, czekają dodatkowe benefity, takie jak: bezpłatny pakiet ubezpieczeń zakupów online, w tym gwarancja najniższej ceny, a także możliwość przedłużenia gwarancji na zakupione produkty RTV/AGD oraz elektroniczne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Karta biometryczna Banku Pocztowego powstała przy współpracy z organizacją kartową Mastercard. Karty oraz czytniki (potrzebne do rejestrowania biometrycznego wzorca odcisku palca) dostarcza francuska firma Thales, która jest autorem tego produktu. Innowacyjna karta cieszy się uznaniem w branży zdobywając wysokie laury w rankingach i plebiscytach: 1 miejsce karty biometrycznej Banku Pocztowego w plebiscycie Cashless Pay – Najciekawsza Karta Płatnicza, czy tytuł Produkt Roku w Rankingu IT@BANK 2022, Miesięcznika Finansowego BANK.

Słuchaj podcastu NowyMarketing