Nowa kampania skupia się na emocjach, jakie towarzyszą nastolatkom w okresie dojrzewania, kiedy pierwszy raz się zakochują, organizują pierwszą imprezę czy podejmują odpowiedzialne decyzje przygarniając psa. Próbują samodzielności, dlatego to idealny moment na założenie pierwszego konta w Santander Bank Polska z aplikacją mobilną, która wspiera oraz pomaga kontrolować wydatki. Dzięki aplikacji w każdej chwili można zapłacić zbliżeniowo telefonem, wykonać przelew oraz sprawdzić stan konta i historię swoich transakcji.
W tej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać, że Santander Bank Polska ułatwia codzienne życie. Chcemy pomóc rodzicom wspierać swoich nastolatków podczas wchodzenia w dorosłość. Zdajemy sobie jednak sprawę, że dorastanie to niełatwy czas, ponieważ w życiu nastolatków wszystko zaczyna się zmieniać. I choć cenią sobie nade wszystko niezależność i prywatność, to wciąż potrzebują wsparcia. Dlatego Santander Bank Polska odpowiada na te potrzeby i daje rozwiązania, które pomagają̨ nie tylko młodzieży, ale również rodzicom – wspierać ich niezależność – komentuje Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Santander Bank Polska.
Zobacz również
Działania reklamowe obejmują emisję spotów w telewizji oraz Internecie. Autorem kampanii jest agencja Bridge2Fun, za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy Dentsu.