Reklama wyprodukowana jest w technologii „The Breath”, która absorbuje cząsteczki takich zanieczyszczeń, jak tlenki azotu, tlenki siarki, a także wysoce toksyczny i rakotwórczy benzen.
Hasło na bannerze informuje, że łatwiej jest zmienić piec niż posadzić 1000 drzew. Szacuje się, że właśnie taka liczba drzew jest niezbędna, aby zneutralizować ilość dwutlenku węgla, wytwarzaną w ciągu roku przez 1 piec węglowy wykorzystywany do ogrzewania domu.
Zobacz również
Ekologiczna reklama jest elementem trwającej kampanii „Prosto po czyste powietrze”, w ramach której PGNiG wspiera osoby zainteresowane wymianą źródła ciepła na gazowe, w uzyskaniu środków z rządowego programu „Czyste Powietrze”.
Za projekt i realizację banneru odpowiada Nav Agency sp. z o.o.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing