Jastrzębska jest odpowiedzialna za strategiczne doradztwo w zakresie komunikacji korporacyjnej dla kluczowego klienta Walk PR – LOTTE Wedel. Z firmą jest związana od 3 lat.
– Wspaniale jest pracować z ludźmi, którzy rozwijają się razem z naszą firmą i nabywają nowe kompetencje. Barbara jest niezwykle wszechstronną, kreatywną i utalentowaną ekspertką w zakresie szeroko rozumianej komunikacji korporacyjnej. Pracując, wraz z Barbarą, dla kultowej polskiej marki, wzajemnie inspirujemy się w zespole oraz rozwijamy kompetencje w zakresie prowadzenia profili na LinkedIn, działań employer branding oraz niestandardowej obecności w mediach – mówi Anna Borowiec-Góra, członkini zarządu Walk PR.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Barbara Jastrzębska ma ponad 8-letnie doświadczenie w branży PR. Pracowała dla firm z branży telekomunikacyjnej, FMCG oraz fundacji. Zarządza komunikacją korporacyjną w jej pełnym spektrum – od media relations, przez komunikację wewnętrzną, CSR i Employer Branding, po pozycjonowanie kadry zarządzającej w mediach i otoczeniu biznesowym. W Walk PR jest odpowiedzialna z działania korporacyjne dla LOTTE Wedel. Wcześniej pracowała m.in. dla: NUTRICIA Polska, Orange Polska czy Żywiec Zdrój.