Kolejna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-25 czerwca br. W tym roku aż 40 proc. wszystkich jurorów na tegorocznym Cannes Lions to kobiety, co stanowi najwyższy odsetek w dotychczasowej historii festiwalu. Jedną z jurorek w kategorii PR Lions jest Barbara Pleban, właścicielka agencji Multi Communications, należącej do ZFPR oraz do globalnej sieci Public Relations Global Network (PRGN), międzynarodowej sieci niezależnych agencji public relations.
Barbara Pleban jest związana z branżą public relations od blisko 20 lat. Pełniła kluczowe funkcje z zakresu doradztwa w dziedzinie komunikacji strategicznej w Limitless (Dubai World Company) Kompanii Piwowarskiej, IBM Business Consulting Services oraz PricewaterhouseCoopers (PwC). W latach 1994-1997 współtworzyła wiele aspektów polskiej polityki zagranicznej w obszarze integracji z Unią Europejską w Ministerstwie Spraw Zagranicznych. Specjalizuje się w doradztwie zarządom firm w zakresie zintegrowanej komunikacji w obszarach: korporacyjnym, produktowym, B2B, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz zarządzania kryzysowego. Jest także doświadczonym trenerem w zakresie szkoleń medialnych i coachingu komunikacyjnego dla zarządów polskich i międzynarodowych korporacji.
Zobacz również
Barbara ukończyła Szkołę Główną Handlową oraz Netherlands Institute of International Relations.
Drugą agencję zrzeszoną w PRGN w kategorii PR Lions reprezentować będzie Isabel Jorge de Carvalho, Chief Executive Officer – Partner agencji Global Press z Portugalii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]