Bardziej się nie da – ruszyła nowa kampania OTOMOTO

OTOMOTO startuje ze świeżą i bardzo wyrazistą kampanią reklamową pokazującą, jak wiele zdarzeń kryje się za poszukiwaniem samochodu i jak bardzo sam serwis pomaga kupującemu utrzymać ten proces pod kontrolą.
O autorze
1 min czytania 2020-03-09

Czasem tak właśnie jest. Wiesz świetnie, że zrobiłeś wszystko co możliwe, żeby być pewnym swojej decyzji. Szukałeś, sprawdzałeś, pytałeś, czytałeś,  słuchałeś, scrollowałeś, oglądałeś z każdej strony, prosiłeś o pomoc. I co? I wiesz też, że wcale pewny nie jesteś. Ale jesteś przekonany, że lepiej, więcej i mocniej… po prostu: „bardziej się nie da”.

OTOMOTO wystartowało z nową kampanią, za pomocą której pokazuje, jak wiele zdarzeń kryje się za poszukiwaniem samochodu i tym samym udowadnia, jak bardzo sam serwis pomaga kupującemu utrzymać ten proces pod kontrolą. Bo każdy, kto choć raz próbował swoich sił na  rynku motoryzacyjnym, wie że zrealizowanie wszystkich zamierzeń zgodnie z planem bywa trudne. Potrzebny jest zaufany doradca.

Oprócz podstawowego spotu wizerunkowego, w ramach kampanii na szklany ekran trafił również telewizyjny spot reklamowy dedykowany rozwijanej w ramach serwisu kategorii części zamiennych. Krótka i zabawna historia z warsztatu samochodowego przypomina, że na OTOMOTO znaleźć można już ponad dwa miliony tego typu ogłoszeń.

Kampania reklamowa została przygotowana we współpracy z krakowską agencją Hand Made oraz dom mediowy Media Concept. Spoty zostaną wyemitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych i zostaną wsparte działaniami w mediach społecznościowych oraz w onlinie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj