Czasem tak właśnie jest. Wiesz świetnie, że zrobiłeś wszystko co możliwe, żeby być pewnym swojej decyzji. Szukałeś, sprawdzałeś, pytałeś, czytałeś, słuchałeś, scrollowałeś, oglądałeś z każdej strony, prosiłeś o pomoc. I co? I wiesz też, że wcale pewny nie jesteś. Ale jesteś przekonany, że lepiej, więcej i mocniej… po prostu: „bardziej się nie da”.
OTOMOTO wystartowało z nową kampanią, za pomocą której pokazuje, jak wiele zdarzeń kryje się za poszukiwaniem samochodu i tym samym udowadnia, jak bardzo sam serwis pomaga kupującemu utrzymać ten proces pod kontrolą. Bo każdy, kto choć raz próbował swoich sił na rynku motoryzacyjnym, wie że zrealizowanie wszystkich zamierzeń zgodnie z planem bywa trudne. Potrzebny jest zaufany doradca.
Zobacz również
Oprócz podstawowego spotu wizerunkowego, w ramach kampanii na szklany ekran trafił również telewizyjny spot reklamowy dedykowany rozwijanej w ramach serwisu kategorii części zamiennych. Krótka i zabawna historia z warsztatu samochodowego przypomina, że na OTOMOTO znaleźć można już ponad dwa miliony tego typu ogłoszeń.
Kampania reklamowa została przygotowana we współpracy z krakowską agencją Hand Made oraz dom mediowy Media Concept. Spoty zostaną wyemitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych i zostaną wsparte działaniami w mediach społecznościowych oraz w onlinie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]