…bdsklep.pl pytany o potrzebę, która stała za stworzeniem strategii komunikacji.
Inspiracja do działania
Bardzo Dobry Sklep chce zmieniać styl życia swoich klientów sprzedając produkty FMCG przez internet z dostawą do domu. Pomaga odzyskać czas na rzeczy ważne. Ale tym charakteryzuje się każdy e-commerce… Jaki jest zatem nowy bdsklep.pl? – To pogodny, radosny pomocnik, dowcipniś. Uosabia radość z życia – mówi Rafał Jackiewicz – Kierownik działu marketingu bdsklep.pl. – Ucieleśnia energię i dążenie do zmian. Szczególnie zmian w codziennym życiu i planie dnia. Zachęca do tego, aby czerpać z niego więcej będąc aktywnym i wykorzystując czas na rzeczy, które sprawiają radość. Wychodzi poza schemat i rutynę.
Zobacz również
Aktywność dająca radość
Bdsklep.pl zachęca do spędzenia zaoszczędzonego czasu aktywnie. Nie przekonuje do tego biernie lecz daje przykład. Nawiązał współpracę z Ośrodkiem Rehabilitacji Jeży w Kłodzku i schroniskiem dla zwierząt w Białymstoku. – Zachęcamy do wzięcia z nami udziału w aktywnym życiu i inicjowanych przez nas działaniach niosących radość zarówno klientom jak i społeczności – dodaje Rafał Jackiewicz.
Wpływ strategii marki na strategię sprzedaży
Strategia marki ma wspierać strategię sprzedaży w taki sposób, aby klienci ponawiali zakupy, częściej odwiedzali bdsklep.pl, kupowali więcej i aktywnie uczestniczyli w komunikacji marki oraz aktywnościach z nią związanych. Celem głównym jest budowa lojalności, powtarzalności i zaangażowania wokół marki.
Atrybuty marki
Claim Bardzo Dobry Sklep nawiązuje do wielu obszarów działalności firmy. Bardzo dobre są: jakość usługi, obsługa klienta, oferta, ceny, transport, aktywności, które marka realizuje są bardzo dobrymi inicjatywami. Bardzo dobry sklep jest spójny z osobowością marki: wolność, radość płynąca ze zmiany, aktywności.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sygnetem nowego logo bdsklep.pl jest przedstawiony frontalnie jeż. Oprócz logotypu jeż występuje też w komunikacji przybierając różne postawy w zależności od kontekstu czynności. W warstwie ilustracyjnej stylistyka nawiązuje do sympatycznych maskotek oraz postaci z filmów animowanych. Warstwa symboliczna jeża czerpie pozytywne konotacje w legendach Azji Środkowej gdzie jeż był traktowany jako swoisty bohater cywilizacyjny, doradca człowieka. Zupełnie jak bdsklep.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Prostota Zakupów
Zakupy w internecie są banalnie proste. Kilka minut i już. Wygodne, nowoczesne, przyjemne. Kupujący w internecie są zaradni, sprytni, nie dźwigają niepotrzebnie ciężkich siatek z zakupami, bo po co? Zakupy robią ze smartfona, komputera skąd chcą i kiedy chcą, dlatego są wolni. Zakupy w internecie oszczędzają czas, są proste i nieskomplikowane. Kupujący w internecie są cool, wyróżniają się z tłumu. Zakupy są modne. To zmiana życia, uwolnienie się od rutyny, ograniczeń tradycyjnego modelu zakupów i wszelkiej uciążliwości.
Eksperci e-commerce
Bdsklep.pl to dynamicznie rozwijający się e-commerce, świetnie radzący sobie w tak trudnej kategorii. Nowoczesna technologia, świetne kompetencje i wizja zaprowadzi ich na szczyt w tak szybko rosnącej kategorii jak e-grocery. Warto ich bliżej poznać i na bieżąco obserwować. Widać, że nie zwalniają tempa. W zeszłym roku inwestycja, w tym roku ogromne zmiany. Technologia, marketing, strategia. Niebawem mogą się stać jednym z najmodniejszych sklepów online. Będą kreować trendy.