„Because Creativity matters” – Eurobest to jeden z najważniejszych konkursów w branży reklamowej w Europie, nagradzający najbardziej kreatywne, innowacyjne, a zarazem efektywne kampanie. Organizowany od 1988 r., jest również miejscem spotkań i wymiany doświadczeń dla przedstawicieli agencji, twórców filmowych, klientów oraz ludzi związanych z branżą kreatywną z całego świata.
Do międzynarodowego grona jurorów festiwalu Eurobest 2018 został zaproszony Bartek Gołębiowski, strategy&creative director agencji Gong (Group One). Wraz z ekspertami m.in. z Francji, Niemiec, Włoch czy Wielkiej Brytanii będzie oceniał prace w kategorii Digital, Mobile&Digital Craft. Zespołem pokieruje Wesley ter Haar, COO MediaMonks/Global.
Zobacz również
Bartek Gołębiowski, jest dyrektorem kreatywnym z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Założył i prowadzi GONG, agencję kreatywno-strategiczną full service w Polsce. Zarządza wielokrotnie nagradzanym zespołem kreatywnym, pracującym dla klientów w całej Europie, a także w Azji i Stanach Zjednoczonych. Należą do nich Huawei, Netflix, ING Bank, L’Oreal i Virgin Mobile. Bartek Gołębiowski był również jurorem konkursu Cannes Lions, New York Festivals, Euro Effies oraz wielu innych festiwali reklamowych. Autor licznych artykułów, wykładów i warsztatów na temat marketingu cyfrowego i innowacji.
Festiwal Eurobest 2018, który co roku organizowany jest w innym mieście, tym razem odbędzie się w Londynie. Zgłoszone prace będą oceniane w 21 kategoriach, a nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali 10 grudnia br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]