Bartek Grędysa jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Miał zostać radiowcem, został copywriterem. Najpierw w JWT, potem w Euro RSCG, GREY i BBDO. Pracował dla takich marek jak: Link4, Totalizator Sportowy, Orlen, Chevrolet, Mercedes-Benz, Cheetos, Lay’s. W 2013 roku należał do digitalowego teamu w AVON, gdzie współtworzył lajfstajlowy magazyn dla rynków Europy Środkowo-Wschodniej. Przez ostatnie dwa lata jako creative leader odpowiadał za marki Danone w agencji Y&R. Poza reklamą należał do grupy teatralnej Chór Kobiet, grając w spektaklu „Requiemaszyna” w Instytucie Teatralnym i w teatrach we Francji i w Niemczech.
Bartek biega w maratonach. W 180heartbeats + JUNG v. MATT będzie pracował w teamie Nike.
Zobacz również
Dołączenie Bartka do 180heartbeats + JUNG v. MATT jest konsekwencją powiększania przez agencję działu kreacji, który obecnie liczy 18 osób. W związku z rozpoczęciem projektów dla nowych klientów oraz poszerzeniem obszaru działalności o eventy, 180heartbeats + JUNG v. MATT konsekwentnie rozbudowuje swój zespół.
“Cieszę się, że osoba o tak wieloletnim doświadczeniu, a jednocześnie świeżym podejściu do tworzenia komunikacji będzie częścią naszego zespołu. Jego podłoże atl’owe, chęć rozwoju w kierunku technologii oraz przede wszystkim świetny warsztat copwyriterski będą wielką wartością dla całego teamu. Witamy. ” – komentuje Bartłomiej Walczuk, Associated Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach