Bartek Walczuk Associate Creative Directorem w 180

Bartłomiej Walczuk awansował w strukturze agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT i objął stanowisko Associate Creative Directora. Będzie kierował teamem kreatywnym i wspierał relacje z klientami.
O autorze
1 min czytania 2015-03-09

Bartek Walczuk pracuje w 180 od grudnia 2013 roku. Jako Senior Art Director tworzył projekty dla takich marek jak AXN, Getin Bank, Tiger oraz NIKE. Równolegle rozwija własne przedsięwzięcia: pod pseudonimem Mr Walczuk projektuje ubrania, okładki płyt, przygotowuje teledyski, montuje filmy, fotografuje. W tegorocznej edycji Cover Awarts jego projekt dla Hades x Emade x DJ Kebs został wyróżniony w zestawieniu 10 najlepszych polskich okładek płytowych.

Bartek Walczuk ma ponad pięcioletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował w agencjach McCann Ericson, Young & Rubicam, Ogilvy & Mather. Tworzył projekty m.in. dla Amnesty International, Canal+, Danone, Ministerstwa Finansów, nju.mobile, Perły (Browary Lubelskie), Plus GSM, Żywiec-Zdrój.

Projekty współtworzone przez Bartka Walczuka były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach reklamy (m.in. Cannes Lions, Golden Drum, Promax BDA, KTR, Effie etc.). W 2014 roku Bartek wygrał polską edycję Young Creatives w kategorii Film i w teamie z Jakubem Saganem z K2 reprezentował Polskę na festiwalu Cannes Lions. 

Nagrody dla projektów współtworzonych przez Bartka Walczuka: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Golden Drum 2014 – Grand Prix (Tiger Game Is Not Over)
  • Cannes Lions 2014 – srebro (PR: Język polski jest ĄĘ)
  • Cannes Lions 2014 – shortlista (Cyber: Tiger Game Is Not Over)
  • KTR 2014 – 2 x brąz (Media Interaktywne/Interactive Craft: Tiger Game Is Not Over)
  • MIXX Awards 2013 (Product Launch: nju.mobile)
  • Golden Drum 2013 – GOLD (Integrated Campagin: Język Polski jest ĄĘ)
  • KTR 2013 – SILVER (Design, Best Visual Identity: MiniMini+)
  • KTR 2013 – GOLD (Design, Best Motion Design: MiniMini+)
  • KTR 2013 – GOLD (Campaign: Język Polski jest ĄĘ)
  • KTR 2013 – SILVER (Interactive Media, Webpages: Język Polski jest ĄĘ)
  • KTR 2013 – BRONZE (Active Advertising: Język Polski jest ĄĘ Campaign)
  • KTR 2013 – BRONZE (Interactive Media, Innovations: Hyatt’s Doping TV)
  • Promax BDA 2013 – GOLD (Best Channel Branding: MiniMini+)
  • Promax BDA 2013 – GOLD (Best Use Of Typography: MiniMini+)
  • Effie 2012 – SILVER (Long Term Excellence: Żywiec-Zdrój 'Po Stronie Natury’)
  • Golden Drum 2012 – Silver (Events: Amnesty International 'Uncontrolled Arms Trade’ )
  • KTR 2011 – Bronze (Film: Ministry of Finances – Marriage)