Bartek Wilim i Marcin Żukowski otwierają Nieagencję

Nieagencja debiutuje na rynku. To nowa marka, która specjalizuje się w cyfrowej transformacji. Na jej czele stoją Bartek Wilim i Marcin Żukowski.
O autorze
1 min czytania 2019-04-18

Nieagencja stawia na holistyczną obsługę firm i instytucji w dziedzinie rozwoju biznesu i cyfrowej transformacji. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji, obsłudze mediów społecznościowych oraz realizacji kampanii reklamowych. Firma stawia na kompleksową ofertę, dlatego oferuje nie tylko konsulting, lecz również egzekucję działań i realizację programów edukacyjno-szkoleniowych. Nieagencja powstała z inicjatywy Bartka Wilima oraz Marcina Żukowskiego.

– Stawiamy na świadomy marketing, który jest inteligentny, interaktywny i wychodzi poza schematy. Dlatego Nieagencja, jak wskazuje sama nazwa, nie funkcjonuje na zasadach tradycyjnej agencji kreatywnej czy interaktywnej. Tworzymy elastyczne propozycje, które powstają w ścisłej współpracy z klientem. Albo raczej razem z naszym partnerem, ponieważ odchodzimy od tradycyjnego modelu agencja-klient – podkreślił Marcin Żukowski, założyciel Nieaganecji.

– Dzięki tak elastycznemu podejściu uodparniamy nasze działania na możliwe turbulencje. Obserwujemy rzeczywistość i dopasowujemy odpowiednie narzędzia komunikacji, tak aby osiągnąć założone cele – dodał Bartek Wilim, współzałożyciel firmy.

Bartosz Wilim w branży digital marketingu pracuje od 9 lat. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii reklamowych z naciskiem na kampanie performance. Wcześniej był związany m.in. z Grupą Allegro, NapoleonCat, Catvertiser oraz agencją Webtalk. Tworzył kampanie reklamowe dla takich marek jak: Walt Disney Company Polska, Kia Motors Polska, Panasonic, Saturn Polska. Obecnie również aktywnie dzieli się swoją wiedzą, prowadząc szkolenia z marketingu internetowego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marcin Żukowski od 8 lat pracuje na rynku interaktywnym. Ma bogate doświadczenie we współpracy z firmami komercyjny, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi. Prowadził działania m.in. dla: PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, Województwa Łódzkiego, Instytutu Badań Nad Gospodarką Rynkową czy Narodowego Centrum Kultury. Jest autorem książek „Twoja firma w social media” oraz „Ty w social mediach”. Od lat wykłada również e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Nieagencja działa od stycznia 2019 roku. Zaufały jej już takie firmy jak: 303 Avenue, Miasto Stołeczne Warszawa, Live Nation, Legia Warszawa, InnovateCEE, Kuchnia za Ścianą, Uniwersytet Warszawski, Fundacja Dorastaj z Nami, Naczelna Izba Lekarska, Employer Branding Institute, Fundacja Akademia Organizacji Obywatelskich oraz Fundacja Szkoła Liderów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się