Karierę w branży digital Bartłomiej Brzoskowski rozpoczynał siedem lat temu, jako Social Media Specialist (a później Social Media Manager) w agencji Digital One. W latach 2012-2014 pracował w agencji FaceAddicted jako Social Media Director & Client Service Director, obsługując takie marki i klientów jak: Plus, Cyfrowy Polsat, Reebok, SEAT, Bosch, Super-Pharm Polska, Frugo, Remington, Eurosport, COSTA by coffeeheaven, Grolsch, Pilsner, Maggi, Kopiko, Barilla, Wasa.
W latach 2014-2015 był Media Directorem w agencji Fenomem (obecnie Feno), gdzie pracował z zespołem mediowym oraz zespołem obsługującym marki w kanałach digital, odpowiadał za nadzór prowadzonych kampanii mediowych, przygotowywanie ofert mediowych oraz utrzymanie relacji z kluczowymi klientami.
Zobacz również
W latach 2015-2017, jako Account Director w agencji Feno, współpracował z zespołem obsługi klienta, z działem kreacji oraz działem mediowym w przygotowywaniu strategii komunikacji dla marek obsługiwanych przez agencję. Wśród klientów i marek obsługiwanych przez niego w Feno znaleźli się m.in. Electrolux, Wizz Air, DKMS, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank, Goodyear, Dunlop, Dębica, GO Sport, Grant’s Whisky, Glenfiddich, Intersnack Europe.
W agencji Kamikaze Bartłomiej Brzoskowski odpowiedzialny będzie za prace strategiczne z kluczowymi klientami agencji. Jego wszechstronne doświadczenie z obszaru zarządzania klientami oraz Social Media przełoży się również na rozwój oferty agencji.
Kamikaze to działająca od 11 lat niezależna agencja interaktywna z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oreal, Super-Pharm, eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing