Nowy doradca Zarządu skupi się przede wszystkim na budowaniu relacji z otoczeniem biznesowym w Polsce.
W dotychczasowej karierze zawodowej Bartłomiej Czernecki zajmował się przede wszystkim doradztwem strategicznym oraz opracowywaniem i wdrażaniem projektów specjalnych w dziedzinie rozwoju, restrukturyzacji i usprawniania operacji przedsiębiorstw. Przez 8 lat związany był z rynkiem mediów i telekomunikacji, czynnie uczestniczył w przygotowaniu i przeprowadzeniu jednej z najważniejszych fuzji w tym segmencie na polskim rynku.
Zobacz również
Był także związany z rynkiem sztuki, m.in. jako wiceprezes wydawnictwa wydającego najstarszy polski magazyn poświęcony sztuce i biznesowi „Art.&Business”. Jako wiceprezes zarządu domu aukcyjnego Abbey House S.A. odpowiedzialny m.in. za pozyskiwanie inwestorów, miał swój udział w tym, że Abbey House weszło w skład portfolio największego operatora związanego z rynkiem sztuki na świecie, ArtNews. Był również jednym z architektów transakcji w ramach której notowana na NewConnect ArtNews połączyła się z amerykańską grupą wydawniczą Brant Publications, którą kontroluje miliarder z branży papierniczej, Peter M. Brant. Dzięki tej transakcji ArtNews ma przekraczający 50 proc. udział w amerykańskim rynku fachowych czasopism o sztuce z czytelnictwem przekraczającym 2 mln.
Czernecki pełnił też funkcję dyrektora zarządzającego m.in. w technologicznej spółce Noidss, która produkuje urządzenia wspomagające rozwiązywanie problemów społecznych, m.in. blokady alkoholowe dla kierowców.
Czernecki jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie, kierunek prawo i administracja. W okresie studiów przez 4 kadencje był Przewodniczącym Samorządu Studentów. Założył i przewodniczył Studenckiej Poradni Prawej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing