Bartosz Gryś przeszedł z Grandes Kochonos do Upside

Bartosz Gryś zaczął pracę jako senior copywriter w agencji reklamowej Upside. Zajmie się współpracą przy projektach komunikacji marketingowej realizowanych dla wiodących klientów agencji, browaru Carsberg Polska (marka Okocim), producenta produktów mlecznych Bakoma i...
O autorze
1 min czytania 2018-03-20

…firmy farmaceutycznej USP Zdrowie.

Zawsze szukamy dla naszych klientów najlepszych pomysłów na efektywną komunikację marketingową. Dlatego pracujemy w zespole osób kreatywnych, ale skupionych przede wszystkim na dostarczaniu skutecznych rozwiązań komunikacyjnych. – mówi Anna Plencler, managing & creative partner w Upside.

Bartosz Gryś współtworzył kampanie reklamowe wyróżnione nagrodami Effie (w roku 2015 za kampanię biznesową dla Play, a w roku 2016 za całokszałt kampanii dla Play). Trzy razy znalazł się w ekipie najlepszej agencji roku (w latach 2006, 2008, 2009) według magazynu „Media & Marketing Polska”. Jest współtwórcą kampanii reklamowej dla Play, która zwiększyła liczbę abonentów z 3 do 13 milionów w ciągu siedmiu lat.

Przez ostatnie 10 lat pracował w agencji reklamowej Grandes Kochonos również jako senior copywriter. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach reklamowych Testardo Red Cell, Cytryna i Euro RSCG Warsaw. Pracował dla takich marek jak Play, Aviva czy Bank BGŻ.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Upside to agencja strategiczno-kreatywna, wykorzystująca narzędzia ekonomii behawioralnej do tworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Przygotowuje i realizuje działania z zakresu reklamy ATL, kampanie komunikacyjne 360°, kampanie z zakresu digital, organizuje eventy i prowadzi obsługę w mediach społecznościowych. Agencja powstała w 2010 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing