Bartosz Lasota od przeszło dekady związany jest z branżą komunikacyjną. Pełnił funkcję specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej w europejskiej siedzibie głównej UPS w Brukseli oraz specjalisty ds. public affairs w globalnej siedzibie głównej Deutsche Post DHL w Bonn. Pracując w Belgii odpowiadał też m.in. za działania public affairs European Business Summit. Był akredytowanym asystentem Parlamentu Europejskiego. Przez ponad rok współpracował ściśle komisarzem UE ds. rynku wewnętrznego i usług, odpowiadając m.in. za współpracę z mediami.
– Bartosz to specjalista wysokiej klasy z bardzo dużym doświadczeniem w obszarze międzynarodowego PR. To dla nas szalenie istotne, ponieważ obecnie w większości pracujemy z klientami zagranicznymi raportując bezpośrednio do globalnych działów komunikacji i wspólpracując ze specjalistami z Wielkiej Brytanii, Norwegii czy Malezji – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]