Sułkowski skupi dookoła siebie działania związane z użytecznością, ale też z rozwojem kompetencji analitycznych, optymalizacji konwersji, procesów biznesowych, strategicznego rozwoju produktów jak i badań. Będzie także aktywnie wspierał zespół IT w tworzeniu projektów z obszaru Technology Innovation.
„Jesteśmy hubem technologicznym całej grupy SYZYGY, dlatego stawiamy na profesjonalizm i jakość. Bartek to wykfalifikowany i doświadczony specjalista, który rozbuduje bardzo ważną część naszej struktury jaką jest dział UX. Zespół Bartka będzie blisko współpracował z zespołami IT oraz studia, dlatego wierzę, że jego obecność i doświadczenie, usprawni także procesy produkcyjne i będą stanowiły odpowiedź na potrzeby naszych klientów” – mówi Michał Łukawski, managing director SYZYGY Warsaw.
Zobacz również
Sułkowski zdobywał swoje ponad 9-letnie doświadczenie w DDB&tribal, UBA Group czy Agorze, gdzie pracował dla takich marek, jak: McDonald’s, Unilever, Greenpeace, Huawei, Porsche czy mBank. Prywatnie współtworzy projekt DriveSurfing.com, międzynarodowy startup car sharingowy.