Bartosz Szreter odpowiada za działania new business we współpracy z regionalnymi biurami Grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie oraz współpracę z obecnymi klientami Agencji. Stoi na czele wyspecjalizowanego, multidyscyplinarnego zespołu projektowego, skoncentrowanego na holistycznych działaniach digital oraz ecommerce na poziomie globalnym.
Szreter posiada kompetencje w obszarze marketingu zintegrowanego, ATL, BTL oraz oczywiście digital. Prowadził działania na rzecz największych marek z branż Healthcare, Food & Beverage, FMCG oraz Automotive. Przez ostatnich 7 lat sukcesywnie rozwijał współpracę z kluczowymi Klientami Agencji, m in: Procter & Gamble (Old Spice, Gillette, Ariel, Pampers, Blend-a-med i Oral B), a także Lexus Asia, Toyota Asia, Mead Johnson, Red Bull, Teva Pharmaceuticals oraz Merck.
Zobacz również
W chwili obecnej jego kluczowym klientem jest Merck, dla którego Saatchi & Saatchi IS prowadzi zaawansowane działania w obszarze digital marketingu na 35 rynkach międzynarodowych w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.