„Baśnie tysiąca i jednego briefu”, czyli o tym, jak wytłumaczyć dziecku pracę w reklamie

Kim jest Kopirajterka, a kim Art Dajrektor i dlaczego stanowią idealną parę? Czym się zajmuje Juiks i czemu Ekant wciąż pędzi? Z okazji Dnia Dziecka K2 pomaga rodzicom pracującym w reklamie wytłumaczyć najmłodszym, na czym polega ich praca.
O autorze
0 min czytania 2016-06-07

Osiem filmów z cyklu „Baśnie tysiąca i jednego briefu” będzie można zobaczyć od 1 czerwca na stronie www.k2.pl/basnie.

W tym roku z okazji Dnia Dziecka pracownicy K2 postanowili przybliżyć dzieciom swoją codzienność. Jakie cechy powinien mieć dobry Ekant? Czym odznacza się świetny Strateg? Co potrafią Prezesi firmy? Czym na co dzień zajmuje się Programista? Na te i wiele innych pytań baśniowym językiem odpowiada K2. Mamy nadzieję, że cykl naszych filmów pomoże nam oraz kolegom i koleżankom z branży wytłumaczyć swoim dzieciom, na czym polega praca w reklamie, dzieciakom zaś – wreszcie zrozumieć, o czym mówią do nich rodzice – mówi Bartosz Kwiecień, Art Dajrektor K2, jeden z pomysłodawców projektu.