BBC Studios jest niekwestionowanym globalnym liderem w tworzeniu produkcji przyrodniczych – majestatyczne kadry ze świata roślin i zwierząt emitowane w BBC Earth kształtują wrażliwość na piękno przyrody i postawy proekologiczne kolejnych pokoleń.
Startująca właśnie pierwsza kampania equity tego kanału w Polsce ma za zadanie podkreślić jakość i szeroką ofertę programową stacji, a poprzez powiązanie naszego codziennego życia z kadrami z produkcji BBC Earth unaocznić to, jak podobne i bliskie bywają nasze na pozór odmienne światy, ten dzikiej natury (BBC Earth) i ten nasz, ludzi.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Działania kampanijne zaplanowane są w kilku fazach na przestrzeni 2022 i 2023 roku. We wrześniu wystartowała I faza – kampania equity oparta na serii key visuali, które można oglądać na nośnikach OOH w największych miastach w Polsce, w internecie oraz na platformach social media.
Jednocześnie na wybranych platformach VOD, TouTube i w ekosystemie reklamowym mety emitowane są spoty equity 15” i 30” i 6”.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za strategię, idee kreatywną, wdrożenie kampanii, zakup mediów i działania influencerskie odpowiada agencja Digital Kingdom, która w wyniku wygranego w czerwcu tego roku przetargu obroniła budżet BBC Earth i poszerzyła dotychczasową współpracę z Klientem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing