Wizerunkowi słynnego biologa, podróżnika i pisarza na największym reklamowym wyświetlaczu w Europie towarzyszyły napisy wzywające do poszanowania flory, a cały billboard obfitował w soczyście zielone, trójwymiarowe rośliny „wychodzące” poza cyfrowy ekran.
Zobacz również
– Rośliny są podstawą każdego życia. Jesteśmy od nich zależni, jeśli chodzi o każdy kęs jedzenia i każdy łyk powietrza, którym oddychamy. Musimy teraz pracować z roślinami, uczynić świat trochę bardziej zielonym, trochę bardziej dzikim. Jeśli to zrobimy, nasza przyszłość będzie zdrowsza, bezpieczniejsza i, z mojego doświadczenia, szczęśliwsza – nawoływały wielkie napisy na kultowym londyńskim billboardzie.
fot. instagram.com/bbcstudios
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Kampania z udziałem znanego przyrodnika została przygotowana przez BBC Studios i operatora Ocean Outdoor, aby promować cyfrową platformę „The Green Planet AR Experience” prezentującą barwne życie roślinne. Projekt został zainspirowany kultowym przyrodniczym serialem dokumentalnym „Green Planet” produkcji BBC Studios, w którym David Attenborough przeprowadza widzów przez różnorodny świat roślin.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na 55 Regent Street, znajdującym się tuż za rogiem Piccadilly Circus, mieszkańcy i odwiedzający Londyn mogą wziąć udział w bezpłatnym doświadczeniu „The Green Planet AR Experience”. Jest to doświadczenie oparte na technologii 5G EE i rozszerzonej rzeczywistości w smartfonie, któremu przewodniczy David Attenborough.
– Podróżuj przez pięć ulepszonych cyfrowo światów – w tym las deszczowy, słodkowodny, słonowodny, pustynny i sezonowy – eksplorując naszą zieloną planetę jak nigdy dotąd. Wreszcie wszystko kończy się ludzką historią i tym, jak wszyscy możemy wpłynąć na pozytywną zmianę – zachęcają twórcy The Green Planet Experience.
Wyświetl ten post na Instagramie
Dopełnieniem zielonej kampanii była metamorfoza słynnego „Pomnika Erosa”, czyli Fontanny Pamięci Shaftesbury znajdującej się nieopodal billboardu. Obiekt został przyozdobiony prawdziwymi sezonowymi kwiatami i liśćmi, aby nawiązać do początków Piccadilly Circus, które wiele lat temu obfitowało w stoiska sprzedawców kwiatów.
PS
Premierze programu Netflixa „David Attenborough: Życie na naszej planecie”, towarzyszyła kampania, w której słynny biolog odpowiadał na pytania dotyczące stanu naszej planety. Pytającymi byli m.in. David Beckham, Billie Eilish czy Maisie Williams.
PS 2
W związku z pandemią BBC ruszyło serią lekcji online, w które zaangażowało się wiele znanych osób. Wśród nich był m.in. David Attenborough, prowadzący lekcje geografii.