BDSKLEP.pl testuje influencer marketing

Bardzo Dobry Sklep po odświeżeniu strony internetowej i identyfikacji wizualnej przygotował nową strategię komunikacji. „Stawiamy na proste zakupy, które sprawiają radość, przyjemność i pozwalają na aktywne życie” - mówi o sobie i w ten sposób przedstawia się mediom i influencerom.
O autorze
0 min czytania 2017-09-11

– Na przestrzeni ostatnich kilku lat zainteresowanie influencer marketingiem rośnie. To forma współpracy z markami, która coraz bardziej uzupełnia tradycyjne, powszechnie znane formy promocji, stwarza nowe możliwości – mówi Rafał Jackiewicz, Kierownik działu marketingu bdsklep.pl. – Nie pozostajemy bierni na zmieniające się trendy. 

Wysyłka kreatywna, przygotowana przez bdsklep.pl we współpracy z agencją OS3, skierowana została do mediów branżowych oraz kobiecych.

Na www.bdsklep.pl znajdziemy bardzo szeroki asortyment produktów bio-eko, dlatego w sygnowanym jeżem pudełku znalazła się nieprzypadkowo woda kokosowa i belgijskie praliny. Paczki poza dziennikarzami dostali też influencerzy skupiający się na zdrowym stylu życia i parentingu. 

Wysyłka kreatywna miała za zadanie sprawdzić chłonność rynku na tego typu działania. Bardzo Dobry Sklep rozważa nawiązanie trwałej współpracy reklamowej z kilkoma kluczowymi internetowymi postaciami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się